Hur många gånger har ni läst Harry Potter böckerna?
Forum > Harry Potter > Hur många gånger har ni läst Harry Potter böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Jag hade koll på det när jag gick i 4:an men nu några år senare så kommer jag inte ihåg + att jag har läst dem efter det. men kanske 15 gånger minst några har jag säker läst över 20 gånger men jag håller inte koll Känner mig lite som hermoine när jag säger det Jepp, Hermione!
6 jun, 2011 19:43 |
|
tomtesnodd
Elev |
Har tappar räkningen...
Skrivet av DeathDownAlex: Jag hade koll på det när jag gick i 4:an men nu några år senare så kommer jag inte ihåg + att jag har läst dem efter det. men kanske 15 gånger minst några har jag säker läst över 20 gånger men jag håller inte koll Känner mig lite som hermoine när jag säger det Hade också koll på det i fyran, men nu har jag ingen aning, många gånger iallafall. Mina föräldrar klagar alltid på mig när jag läser om dem, men oj vad de inte förstår. Jag lovar att om de hade läst böckerna hade de blivit lika beroende som jag! "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 6 jun, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
För många gånger. Ettan har jag säkert läst över 20 gånger. Den första De Vises Sten jag fick föll sönder så jag var tvungen att köpa en ny
6 jun, 2011 19:45 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av tomtesnodd: Har tappar räkningen... Skrivet av DeathDownAlex: Jag hade koll på det när jag gick i 4:an men nu några år senare så kommer jag inte ihåg + att jag har läst dem efter det. men kanske 15 gånger minst några har jag säker läst över 20 gånger men jag håller inte koll Känner mig lite som hermoine när jag säger det Hade också koll på det i fyran, men nu har jag ingen aning, många gånger iallafall. Mina föräldrar klagar alltid på mig när jag läser om dem, men oj vad de inte förstår. Jag lovar att om de hade läst böckerna hade de blivit lika beroende som jag! Mina föräldrar är detsamma: Man får förklara vad en boggart är och varför man dyrkar de. Mamma har läst de, men är inte så "Hurra för Harry!" av sig...
6 jun, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
jag vet inte riktigt, men ganska så många i alla fall
6 jun, 2011 19:50 |
|
Grace
Elev |
Jag har också tappat räkningen... Jag har läst böckerna för många gånger antar jag.
Mina föräldrar är inte lika mycket "hurra för Harry Potter" som jag men de har ändå läst böckerna och jag tror att de tycker om dem. När sjätte och sjunde boken kom ut var vi tvugna att köpa flera exemplar eftersom alla ville läsa den samtidigt All people smile in the same language <3 6 jun, 2011 19:52 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av Grace: Jag har också tappat räkningen... Jag har läst böckerna för många gånger antar jag. Mina föräldrar är inte lika mycket "hurra för Harry Potter" som jag men de har ändå läst böckerna och jag tror att de tycker om dem. När sjätte och sjunde boken kom ut var vi tvugna att köpa flera exemplar eftersom alla ville läsa den samtidigt Min lillebror är medlem på Mugglarportalen, men han är absolut inte intreserad av HP(Jag tror inte ens att han har rört någon av bäckerna). Ibland förstår jag inte hur han tänker...
6 jun, 2011 19:58 |
|
childhoodlight
Elev |
Det finns redan en sådan här tråd.
Använd sökfunktionen nästa gång, jag skrev "hur många gånger" och det kom upp direkt. OnT: Har läst dem 9 - 17 gånger.
6 jun, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
För många gånger...
6 jun, 2011 20:13 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av tomtesnodd: Har tappar räkningen... Skrivet av DeathDownAlex: Jag hade koll på det när jag gick i 4:an men nu några år senare så kommer jag inte ihåg + att jag har läst dem efter det. men kanske 15 gånger minst några har jag säker läst över 20 gånger men jag håller inte koll Känner mig lite som hermoine när jag säger det Hade också koll på det i fyran, men nu har jag ingen aning, många gånger iallafall. Mina föräldrar klagar alltid på mig när jag läser om dem, men oj vad de inte förstår. Jag lovar att om de hade läst böckerna hade de blivit lika beroende som jag! Det skulle de säkert bli, jag tvingade min pappa att läsa de vises sten, han tyckte den var bra och jag tror han började på hemlighterernas kammare men han läste inte klart den han skrattade åt mig när jag grät när dobby dog i filmen 6 jun, 2011 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen