Röda rosens högkvarter
Forum > Off Topic > Röda rosens högkvarter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Det låter bra med en gruppuggla, så att inga i från vita rosen spionerar... Precis det är planen Men osäker på om jag gjorde rätt när jag skickade ugglan igår för det står inte bland mina skickade medelanden att ugglan har skickats 5 jan, 2016 17:04 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Det låter bra med en gruppuggla, så att inga i från vita rosen spionerar... Precis det är planen Men osäker på om jag gjorde rätt när jag skickade ugglan igår för det står inte bland mina skickade medelanden att ugglan har skickats Jag har i alla fall inte fått något I'm writing this ironically. 5 jan, 2016 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Det låter bra med en gruppuggla, så att inga i från vita rosen spionerar... Precis det är planen Men osäker på om jag gjorde rätt när jag skickade ugglan igår för det står inte bland mina skickade medelanden att ugglan har skickats Jag har i alla fall inte fått något Okej då gjorde jag något fel hm.. jag skrev in namnen som vanligt men kanske man ska sätta någon form av komma tecken eller hur gör man riktigt??. 5 jan, 2016 17:15 |
|
Hermionez-04
Elev |
Klickade du på `medlem` innan du skrev in namnet?
I'm writing this ironically. 5 jan, 2016 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Klickade du på `medlem` innan du skrev in namnet? Nej gjorde inte det funderade igår på om det var det som orsakade att det inte skickades 5 jan, 2016 17:26 |
|
Hermionez-04
Elev |
ok
I'm writing this ironically. 5 jan, 2016 17:33 |
|
Kaylin
Elev |
Jag skickar!
Go Fuck yourself you damn cereal 5 jan, 2016 20:12 |
|
Borttagen
|
5 jan, 2016 20:14 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja tack jag och gemensam uggla kommer inte överens Go Fuck yourself you damn cereal 5 jan, 2016 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen