D.As spelsak
Forum > Off Topic > D.As spelsak
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej!Skrivet av Ellysaken: Jag är med!Skrivet av Borttagen: vi kan ha "uppesittarkväll" idag om nån vill kan vi typ ha en uppesittrkväll nästa vecka? Pureblood♥ Det här är våran leltråd 4 jan, 2016 22:10 |
|
Borttagen
|
Så med alla saksaker så är jag en Primsak.
Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" 7 jan, 2016 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak....Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" 7 jan, 2016 22:03 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... ![]()
7 jan, 2016 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Ja... Undrar när vi började säga sak till allt. Säkert på kik....Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... 7 jan, 2016 22:05 |
|
CyberDoctor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Ja... Undrar när vi började säga sak till allt. Säkert på kik.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Ja... Undrar när vi började säga sak till allt. Säkert på kik.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... Jag är en Cybermansak... 5/5 7 jan, 2016 22:10 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av CyberDoctor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Ja... Undrar när vi började säga sak till allt. Säkert på kik.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Ja... Undrar när vi började säga sak till allt. Säkert på kik.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Primsak! Tydligen är jag en Emmasak.... Så med alla saksaker så är jag en Primsak. Kul att presentera sig: "Hej! Jag är en Primsak" Jag är Missysak... Jag är en Cybermansak... Jag är en kall....sak....?
8 jan, 2016 21:34 |
|
Ellysaken
Elev |
Ok, skriver här med men ska vi göra nåt idag här?
din mamma 27 jan, 2016 18:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
27 jan, 2016 18:38 |
|
Ellysaken
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Jaaaaa!!!! Nån idé?Skrivet av Ellysaken: Ok, skriver här med men ska vi göra nåt idag här? Det funkar för mig! din mamma 27 jan, 2016 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen