PRS Drarry [Missy & Piggi]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Drarry [Missy & Piggi]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelinisen
Elev |
Sooorry har inte haft internet ♥
Draco Slotte kändes precis som hemma och så fort jag steg innanför dörrarna längtade jag efter min varma säng och brasan i uppehållsrummet. Men nej, först skulle det ätas och hållas årliga tal. Jag och några andra Slytherinare slog oss ner vid vårt bord och viskade till varandra samtidigt som rektorn pratade.
7 jan, 2016 20:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
*gråter* jag trode du dissa mig!!!
Harry Vi kliver av och går in i slottet. 'Välkommen hem Harry' tämnkte jag för mig själv med ett leende. Vi gick mot Gryffindor bordet medan Luna vart tvungen att gå till Ravenclaw bordet. ![]()
7 jan, 2016 20:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Drarry [Missy & Piggi]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen