Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MMMMMMM majs är gott prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MMMMMMM majs är gott prs

1 2 3 4
Användare Inlägg
LeoisLazy
Elev

Avatar


Hmm...och...hm...kanske....ehh...du vet middag med alla lärare ( ) och typ bryta regler för att idk xD

Come on shoot faster, just a little bit of energy.

14 dec, 2015 17:56

chang cho
Elev

Avatar


Vänta vänta va? Vad menar du?

14 dec, 2015 17:58

LeoisLazy
Elev

Avatar


Men du vet när de sitter vid jul och äter med alla lärare och så får snape en ful hatt eeller nåt sånt cx

Come on shoot faster, just a little bit of energy.

14 dec, 2015 17:59

chang cho
Elev

Avatar


Jaaaa juste lol x3 Jaa det är bra. Och bryta regler?

14 dec, 2015 18:01

LeoisLazy
Elev

Avatar


Men typ gå ut på natten och typ halka å slå sig x3

Come on shoot faster, just a little bit of energy.

14 dec, 2015 18:02

chang cho
Elev

Avatar


Ooooh I like it x3

14 dec, 2015 18:04

LeoisLazy
Elev

Avatar


Sååå, skriv mall cx

Come on shoot faster, just a little bit of energy.

14 dec, 2015 18:05

chang cho
Elev

Avatar


Jag tänkte först använda min standard men funderar nu på att göra en ny...

14 dec, 2015 18:09

LeoisLazy
Elev

Avatar


Men jag med så gör bara en ny Cx

Come on shoot faster, just a little bit of energy.

14 dec, 2015 18:10

chang cho
Elev

Avatar


Kay x3

14 dec, 2015 18:13

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MMMMMMM majs är gott prs

Du får inte svara på den här tråden.