MMMMMMM majs är gott prs
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MMMMMMM majs är gott prs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeoisLazy
Elev |
Hmm...och...hm...kanske....ehh...du vet middag med alla lärare (
Come on shoot faster, just a little bit of energy. 14 dec, 2015 17:56 |
|
chang cho
Elev |
Vänta vänta va? Vad menar du?
14 dec, 2015 17:58 |
|
LeoisLazy
Elev |
Men du vet när de sitter vid jul och äter med alla lärare och så får snape en ful hatt eeller nåt sånt cx
Come on shoot faster, just a little bit of energy. 14 dec, 2015 17:59 |
|
chang cho
Elev |
Jaaaa juste lol x3 Jaa det är bra. Och bryta regler?
14 dec, 2015 18:01 |
|
LeoisLazy
Elev |
Men typ gå ut på natten och typ halka å slå sig x3
Come on shoot faster, just a little bit of energy. 14 dec, 2015 18:02 |
|
chang cho
Elev |
Ooooh I like it x3
14 dec, 2015 18:04 |
|
LeoisLazy
Elev |
Sååå, skriv mall cx
Come on shoot faster, just a little bit of energy. 14 dec, 2015 18:05 |
|
chang cho
Elev |
Jag tänkte först använda min standard men funderar nu på att göra en ny...
14 dec, 2015 18:09 |
|
LeoisLazy
Elev |
Men jag med så gör bara en ny Cx
Come on shoot faster, just a little bit of energy. 14 dec, 2015 18:10 |
|
chang cho
Elev |
Kay x3
14 dec, 2015 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen