Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

öppen eller privat.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

1 2 3 4
Användare Inlägg
klara23
Elev

Avatar


okej ska komma på en bara

15 dec, 2015 19:14

Borttagen

Avatar


Okej

15 dec, 2015 19:15

klara23
Elev

Avatar


Ska komma på en bara.

16 dec, 2015 08:24

Borttagen

Avatar


Det har du redan sagt

16 dec, 2015 09:11

klara23
Elev

Avatar


Okej ska komma på en bara en som passar till rolelt går gammla ska de vara?=

17 dec, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


16 eller 17.

17 dec, 2015 19:40

klara23
Elev

Avatar


Okej så jag vet.


Namn:wiliam danberg
Kallas:wille
Längd:165 cm '
Vikt;:60 kg
Ålder: 17 år
Personlighet: Snäll men vist har han sina stunder då han kan vara mycket sur och elak men det är sällan dem kommer fram Ledsen kan väl hända men det bara om han får redo på nått som är sorgset eller om nån i hans närhet skulle ha dött.
Gillar: Fota djur, naturen och så klart att resa.
Gillar inte: Folk som ljuger orättvisor.

17 dec, 2015 19:50

Detta inlägg ändrades senast 2015-12-18 kl. 16:29
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


ee jag ska vara tjej.
så du måste göra om den.

17 dec, 2015 19:53

klara23
Elev

Avatar


Min är en tjej hon med även om hon heter kelly.

17 dec, 2015 19:54

Borttagen

Avatar


du skrevb Syskon Kärlek . Kan vara Kille.

17 dec, 2015 20:01

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

Du får inte svara på den här tråden.