öppen eller privat.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
klara23
Elev |
okej ska komma på en bara
15 dec, 2015 19:14 |
|
Borttagen
|
Okej
15 dec, 2015 19:15 |
|
klara23
Elev |
Ska komma på en bara.
16 dec, 2015 08:24 |
|
Borttagen
|
Det har du redan sagt
16 dec, 2015 09:11 |
|
klara23
Elev |
Okej ska komma på en bara en som passar till rolelt går gammla ska de vara?=
17 dec, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
16 eller 17.
17 dec, 2015 19:40 |
|
klara23
Elev |
Okej så jag vet.
Namn:wiliam danberg Kallas:wille Längd:165 cm ' Vikt;:60 kg Ålder: 17 år Personlighet: Snäll men vist har han sina stunder då han kan vara mycket sur och elak men det är sällan dem kommer fram Ledsen kan väl hända men det bara om han får redo på nått som är sorgset eller om nån i hans närhet skulle ha dött. Gillar: Fota djur, naturen och så klart att resa. Gillar inte: Folk som ljuger orättvisor. 17 dec, 2015 19:50
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-18 kl. 16:29
|
|
Borttagen
|
ee jag ska vara tjej.
så du måste göra om den. 17 dec, 2015 19:53 |
|
klara23
Elev |
Min är en tjej hon med även om hon heter kelly.
17 dec, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
du skrevb Syskon Kärlek . Kan vara Kille.
17 dec, 2015 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen