the flashes - prs mellan Ripadal och Lolly
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the flashes - prs mellan Ripadal och Lolly
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, men ska vi börja innan olyckan kanske?
30 dec, 2015 22:51 |
|
Lolly!!
Elev |
Aa det blir bra!!^^
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 31 dec, 2015 13:13 |
|
Borttagen
|
(Okej)
I byggnaden Star Labs förberedde en man vid namn Harrison Wells inför kvällen. Han var tvungen att säkerhetställa att acceleratorn verkligen skulle flyga i luften så att början på hans väg hem skulle börja och absolut inget fick gå snett. (Usel början jag vet) 31 dec, 2015 13:33 |
|
Lolly!!
Elev |
På dalgatan tre bor en pojke vid namn Josef som bara är tio år. Eller, han fyller år imorgon så han gick och la sig tidigt på kvällen. Helt ovetande om vad hans idol Harrison Wells planerar.
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 3 jan, 2016 22:03 |
|
Borttagen
|
(ee han är 24 år)
3 jan, 2016 22:04 |
|
Lolly!!
Elev |
Ojjjjjj jag tänkte att vi skulle börja när han var elva!
Aja glöm det jag skrev förut ~~ I en lägenhet mitt i England(?) sitter en kille vid namn Josef Davidsson. Han sitter och spelar tv spel. Det har alltid varit ett sätt för honom att dränka sin sorg. Just idag hade han fått ett infall och börjat hyperventilera om sin mammas död. Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 3 jan, 2016 22:13 |
|
Borttagen
|
Harrison Wells hade varit hos gideon och kollat övervakningskameroerna an hade överallt.
Hos Josef, på polisstationen, nyhetsstationen, hemma hos hans förfader. Ja, alla var dolda naturligtvis så de var omöjliga att se. Han log och gick sedan ut från sitt hemliga rum och det var bara någon timme kvar tills massor med folk skulle stå utanför Star Labs för att höra honom berätta om partikelacceleratorn. 3 jan, 2016 22:17 |
|
Lolly!!
Elev |
Josef somnade utan att märka det i soffan. Han hade ingen aning om vilka mardrömmar sömnen skulle föra med sig.
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 3 jan, 2016 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2016-01- 4 kl. 10:17
|
|
Borttagen
|
(Ursäkta men jag Glömde säga att det är mitt på dagen i rollet)
4 jan, 2016 08:16 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Ursäkta men jag Glömde säga att det är mitt på dagen i rollet) Okej... Vi säger att han somnade mitt på dagen istället... Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 4 jan, 2016 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen