Prs. med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tog fram min mobil och gick snabbt in på mugglis och skrev till Erfa godnatt.
5 dec, 2015 18:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag stirra i mitt rum i mörkret. Aldrig att jag skulle kunna sova. Jag gick in på Mugglis, ett roll var uppdaterat. Jag skrev några meningar och gick in till Skuggklanen.
![]()
5 dec, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
När jag väl loggat ut så sms jag min flickvän Amanda och skrev hur mycket jag älskade henne.
Plötsligt så hörde jag ett buller och sedan så kollade jag ut och såg..... 5 dec, 2015 18:29 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:31 |
|
Borttagen
|
... Jag stirrade på det konstiga molnet och skrek plötsligt till av fasa för att då kom en grövskopa som gnisslade.
5 dec, 2015 18:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:34 |
|
Borttagen
|
Mamma kom upp och frågade varför ag skrek
"jag hörde ett muller och så blev jag rädd"ja jag. 5 dec, 2015 18:35 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Jag somnade och drömde om flygande enhörningar och svävande skor.
5 dec, 2015 18:41 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen