Snöbollskrig!
Forum > Off Topic > Snöbollskrig!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wira
Elev |
Skriv upp mig!
30 nov, 2015 08:20 |
|
Borttagen
|
Jag är med
30 nov, 2015 08:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Är med
30 nov, 2015 11:45 |
|
Meowsy
Elev |
30 nov, 2015 11:54 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gå in på trollkarlsstaden, gå till Weasleys vassa julvaror & skriv namnet på den du vill kasta snöbollen på och ett meddelande om du vill. Sen klickar du på köp (den kostar 1 galleon) och så har du skickat en snöboll! Tack! Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 30 nov, 2015 17:52 |
|
Borttagen
|
är med ofc.
30 nov, 2015 18:22 |
|
Månstråle
Elev |
Jag vill va med!
How does a witch tell the time? She looks at her witch watch. What does the ghost serve for dessert? I scream. 30 nov, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
Jag är såklart med!
30 nov, 2015 19:32 |
|
Arivle
Elev |
30 nov, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
Count me in!
30 nov, 2015 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen