PRS med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På något helt konstigt sätt lyckades jag somna. Jag drog djupa andetag.
Plötsligt satte jag mig upp och andades snabbt. Håret föll bakåt mot axlarna och jag ställde mig upp. Det kändes som atta någonting drog och slet i mig. Allt blev plötsligt kolsvart, som om jag hade blivit till knockad. 22 nov, 2015 11:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag blinkade några gånger. Det var kallt så jag kunnde inte vara hemma direkt. Jag slog upp ögonen. Jag låg på en gata, ute.
![]()
22 nov, 2015 12:05 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig sakta upp, jag låg på en gata, utomhus, i mörkret och kylan. Jag andades snabbt och kunde e att det kom rök när jag andades. Bredvid mig låg Alice.
"Alice... vad gör vi här...?" Frågade jag. 22 nov, 2015 12:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
När jag hörde Emmas röst ställde jag mig upp.
"Jag vet inte", sa jag och andades snabbt. "Lamporna börja bara, bara blinka sedan, sedan, minns jag inget mer", sa jag. ![]()
22 nov, 2015 12:09 |
|
Borttagen
|
Jag ställde mig också sakta upp, jag hade fortfarande min svarta pyjamas.
"Jag... det här är i som en film", sa jag och suckade. 22 nov, 2015 12:12 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 12:17 |
|
Borttagen
|
"Ja... jag vet inte jag menar det... oj", sa jag.
Det kom någonting stort, med lyktor framtill galopperande mot oss. "Ur vägen!" Skrek jag och drog med mig Alice åt sidan. 22 nov, 2015 12:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 12:20 |
|
Borttagen
|
"Ett... ett, tåg tror jag"; viskade jag och backade bakåt.
22 nov, 2015 12:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen