PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och sträckte på mig med ett ljudligt knak.
19 nov, 2015 17:29 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jenn kom in med det svarta håret i ett enda trassel. Jag flinade åt henne som såg ut som en zombie, fast levande.
"Morgon solstråle", skämtade jag. ![]()
19 nov, 2015 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut till köket och nynnade lite på en låt.
19 nov, 2015 19:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Morgon knäppis", muttrade hon. Jag log bara.
"Så vad händer idag?" Av någon anledning var jag ovanligt pigg, men det är så ibland. "Jag måste dra in till London ett tag", sa hon. Vi bode inte långt ifrån London, minst någon kvart därrifrån. "Vad du gör vet jag inte." "Jag drar till Charlotte en snabbis, mamma fyller år om några dagar", sa jag. ![]()
19 nov, 2015 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag stoppade ett bröd i brödrosten och fyllde vattenkokaren med vatten.
19 nov, 2015 19:21 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Hon nickade.
"Fixar du frukost?" Frågade hon, lite piggre. "Ja jag håller på. Kaffe? Det borde pigga upp dig." ![]()
19 nov, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Jag drog fram min favorit kopp och tog fram smöret ur kylen.
19 nov, 2015 19:27 |
|
Missy The Timelady
Elev |
19 nov, 2015 19:29 |
|
Borttagen
|
Jag åt på stående fot och gick in i badrummet. Jag tittade på min spegelbild.
19 nov, 2015 19:30 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag satte på varmt vatten. Jag sjöng på låten '9 to 5' av Dolly Parton. Jenn hade lyssnat på den många gånger, lite för många.
![]()
19 nov, 2015 19:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen