[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Isabella tittade på Alex innan hon tog ut sina svenska saker från sitt skåp. Hon nickade instämmande.
"Jepp" svarade hon.
"Ha ha" sa Kim ironiskt och flinade lite mot Lexi. "Jo, vi borde sticka" svarade han Alex.
16 nov, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
Lexi tog Kims hand och log till. Hon började gå med honom mot svenskan.
" Det tog faktiskt längre tid i morse än vad det brukar göra när jag sminkar mig" sa Lexi och flinade till. Hon tog upp mobilen när hon fick ett mess och hon svarade snabbt sin faster att köpa den lila/rosa färgen.
Alex gick efter Lexi och Kim.
16 nov, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
Isabella följde strax efter dem, hon kände sig så jävla kort egentligen. Hon fixade till sin fiskbensfläta lite, sen när blev det så awkward mellan henne och Alex?
"Varför då?" frågade Kim och tittade ner på henne. "Du behöver inte smink vet du."
16 nov, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
" Jo för att jag råkade få ett blåmärke i pannan och var tvungen att sminka över det" sa Lexi och kollade upp på henne.
" Menar du att jag är söt utan smink eller för det vet vi båda att jag inte är" sa hon.
" Vad gjorde du i helgen?"frågade Alex och kollade på Isabella.
16 nov, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
Isabella tittade upp på honom.
"Typ inget, var tvungen att sitta barnvakt" suckade hon men log lite. "Du då?"
"Du är skitsöt utan smink" sa Kim och flinade lite mot Lexi.
16 nov, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
" Det är en person som tycker det och den personen är du resten tycker inte det" sa Lexi och kollade på Kim.
" Jobbade som vanligt" sa Alex med en suck.
16 nov, 2015 19:04
|
|
Borttagen
|
"Vad är det du jobbar nu med igen?" frågade Isabella och tittade upp på honom.
"Resten är sjukt avundsjuka" sa Kim och kysste henne på huvudet, även om hon inte ville.
16 nov, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
" Vad är dom avundsjuka på?" frågade Lexi och log till mot Kim.
" Säljer tidningar och jobbar på Ica" sa Alex.
16 nov, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
"Kanske kan hjälpa dig någon gång?" frågade Isabella och tittade på honom. "Skulle vara rätt kul att testa det."
"Avundsjuka på att du är så snygg" svarade Kim och gick in till klassrummet.
16 nov, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Lexi skrattade till och gick med Kim in i klassrummet.
"Såklart du får hjälpa till någon gång" sa Alex och gick in i klassrummet.
16 nov, 2015 19:11
|
Du får inte svara på den här tråden.