The Dance - PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Dance - PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Maye gick ut och tog fram mitt ritblock.
"Hey, vad ritar du?" Ånej inte dem igen, tänkte jag. "Säkert något fult", Sa den andra. Och nu börjades det igen. ![]()
8 nov, 2015 18:39 |
|
ellisen05
Elev |
Linn gick ut med Sanna och Sasse. De såg Maye och Signes gäng.
" Vänta." sa jag till Sanna och Sasse och började springa mot dem. " Vad gör ni? Vad har hon gjort er? Försvinn, eller ska jag säga till Sasse att komma?!" Skrek Linn. Sasse var klassens starkaste. Han var inte rädd för att spöa ner folk heller. " Horungen ska alltid förstöra allt." mumlade Signe och hon gick iväg med sitt gäng. " Är du okej?" frågade Linn Maye. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 18:53 |
|
ellisen05
Elev |
" Bra." sa jag och gick därifrån. Jag ville inte bvli direkt komåpis med Maye, men det vore inte så kul om Signe fick som hon ville. Jag gick till Sanna och Sasse.
" Åhh, jag var bara tvungen att få Signe att lägga av." sa jag och vi började gå mot gungorna. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:58 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 19:09 |
|
ellisen05
Elev |
Väl vid gungorna hoppade Sasse runt medan jag och Sanna pratade. Vi kollade bort mot poppis- ringen. Det var där alla som lyckades vara populära stod och pratade. Ibland delade tjejerna och killarna på sig. Då stod tjejerna i en ring och pratade och killarna i en annan. Jag hade tur att jag var kompis med Sasse, då gav sig bokstavligen ingen på oss. Eller iallafall inte när han var i närheten.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 19:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 19:28 |
|
ellisen05
Elev |
När det ringde in skyndade vi oss in. Vi hade bild.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 19:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 19:34 |
|
ellisen05
Elev |
" Hej!" inled våran bildlärare Elisabeth lektionen.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen