P.R.S med Missy The Timelady och Alicha Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > P.R.S med Missy The Timelady och Alicha Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Förlåååååt att jag typ glömde bort rollen.....*ehe*.....
Inne på macken var det tomt.....Men jag var ju hungrig så jag gick in alla fall. Inne på macken satt det en massa tidningsframsidor uppradade på en av väggarna. Jag sneglade på de och fastnade på en. Det stod med stora svarta bokstäver: Du ska hitta 7 olika ting. Kommer du tillbaka med alla kan du bli rik. Passar det dig? Ring då 123 45 678. Jag glömde helt bort maten och tog upp min mobil...
19 dec, 2015 16:16 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Gör inget
En röst pratade, jag svarade och tillslut hade jag fått det. Om tre dagar skulle jag vara på hotellet Ange för att få reda på vad jag skulle göra. ![]()
19 dec, 2015 16:17 |
|
Alicha black
Elev |
Jag ringde. Det tog en stund innan någon svarade.
-Hallå! Sa en röst. -Hej...Jag heter Layla Strong...Och jag... HAn avbröt mig. *platsen är tyvärr redan tagen. Go kväll*
19 dec, 2015 16:21 |
|
Missy The Timelady
Elev |
19 dec, 2015 16:25 |
|
Alicha black
Elev |
Jag började gå hemåt... Skulle mitt tråkiga liv förbli tråkigt? När det för en gångs skull hände något så sabbade jag det.
19 dec, 2015 16:27 |
|
Missy The Timelady
Elev |
19 dec, 2015 16:35 |
|
Alicha black
Elev |
Jag frös. Regnet föll rakt ner på mig och gjorde det inte bättre precis. Jag kollade upp mot lägenheterna bredvid mig. Jag såg en tjej. Hon såg faktiskt ut som jag...Rött hår, ett glatt ansiktsuttryck....Hon såg på mig.
19 dec, 2015 16:41 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Innan jag hann tänka mig för sprang jag ned och ut i regnet. Jag vart tvungen att prata med henne.
"Hej", sa jag. ![]()
19 dec, 2015 16:43 |
|
Alicha black
Elev |
Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag stod bara och glodde på henne. Hon var verkligen lik mig.
-"hej", svarade jag efter en stund och strök bort det blöta håret som låg nere i ansiktet.
19 dec, 2015 16:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag log och svor innom mig. Mitt smink skulle nog kladdas ut nu.
"Fint hår", sa jag i brist på idéer. "Är det din natturellahårfärg?" ![]()
19 dec, 2015 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen