Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS Andra generationen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Andra generationen

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tåget stannar tvärt. Elever strömmar ur, själv väntar jag på att det lugnat ner sig lite, innan jag går ut ur det röda tåget, tillsammans med Ted. Vi småpratar om allt möjligt.
"Så hur är det med dig?" frågar jag mjukt Ted.
"Bra, antar jag." så han och ryckte på axlarna "Och du?"
"Bra, jag är bara lite stressad av alla prov vi ska få..." säger jag och ler försiktigt. Ted klappade mig på axeln och sa "Det blir bra." Jag nickade. Vi gick ut tillsammans till skogsdungen, han tog löst i min hand och jag tog hans. Jag och Ted satte oss i en av de hästlösa vagnarna.

29 okt, 2015 09:39

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Andra generationen

Du får inte svara på den här tråden.