Star Wars PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Wars PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAAA!!!!! Ska vi börja?! Eller först, vad ska uppdraget handla om? Vi säger att alla ska på samma typ, så det måste vara någonting stort x) Gärna! Ja, annars brukar man ju bara skicka ut ett team! 27 okt, 2015 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAAA!!!!! Ska vi börja?! Eller först, vad ska uppdraget handla om? Vi säger att alla ska på samma typ, så det måste vara någonting stort x) Gärna! Ja, annars brukar man ju bara skicka ut ett team! Någon som har någon idé? 27 okt, 2015 13:57 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAA!!!!! Ska vi börja?! Eller först, vad ska uppdraget handla om? Vi säger att alla ska på samma typ, så det måste vara någonting stort x) JAAAAAAAaaaxD
27 okt, 2015 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: JAAA!!!!! Ska vi börja?! Eller först, vad ska uppdraget handla om? Vi säger att alla ska på samma typ, så det måste vara någonting stort x) JAAAAAAAaaaxD Va? Några idéer på uppdrag? 27 okt, 2015 16:35 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: JAAA!!!!! Ska vi börja?! Eller först, vad ska uppdraget handla om? Vi säger att alla ska på samma typ, så det måste vara någonting stort x) JAAAAAAAaaaxD Va? Några idéer på uppdrag? Fråga inte miiigDxD
27 okt, 2015 16:41 |
|
Borttagen
|
Ska vi börja på under attack of the clones?
29 okt, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska vi börja på under attack of the clones? Ja, så kan vi börja precis innan själva uppdraget på genosis börjar! 29 okt, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Ska vi börja på under attack of the clones? Ja, så kan vi börja precis innan själva uppdraget på genosis börjar! H@nna 29 okt, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Ska vi börja på under attack of the clones? Ja, så kan vi börja precis innan själva uppdraget på genosis börjar! H@nna Okej! Ska vi vara med i slaget på arenan eller bara i allt efter det då? 30 okt, 2015 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Både och Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Ska vi börja på under attack of the clones? Ja, så kan vi börja precis innan själva uppdraget på genosis börjar! H@nna Okej! Ska vi vara med i slaget på arenan eller bara i allt efter det då? 30 okt, 2015 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen