De 63 hungerspelen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De 63 hungerspelen
|
Borttagen
|
Ryan gick ner till sin mamma och kramade om henne. Hon slog lekfullt till honom på armén och han slog tillbaks.
- Du är redo nu va, älskling? Frågade hon.
- Såklart, svarar Ryan och ler sitt sexigaste leende.
- Det är dags.
De ler och tar varandra i handen. Dags för slåtter.
21 okt, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
Lily skulle gå ensam till slåttern då hennes bröder behövde jobba. Hon fick sticket i fingret och ställde sig bland resten av dom 15 åriga tjejerna i distrikt 1
21 okt, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
Ryan ställde sig i ledet och fick sticket i fingret. Han ställde sig sedan nedanför scenen och iaktog alla barn. Några grät och några log.
21 okt, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
Lily lyssnade på halvt när personen längst fram pratade. Hon såg henne förflytta sig mot flickornas skål och personen drog upp ett namn.
" Li Ross" skrek kvinnan ut.
" Jag anmäler mig som frivilligt" skrek Lily och knuffade sig fram. Kvinnan log glatt och Lily gick upp på scen.
" Och du heter?" frågade hon.
" Lily Lee" sa Lily.
21 okt, 2015 18:43
|
|
Borttagen
|
En lång kvinna med långt lockigt hår klev ut på scenen.
- Damerna först, säger hon med överdriven huvudstad dialekt.
- Mina Swan! En liten flicka på tolv år kliver nervöst fram ur folkmassan. Jag väntar spänt på killarnas tur.
- Och den manliga representanten för distrikt 4 är...... Ryan Shea!
Jag ler snett och går nochalangt upp på scenen.
21 okt, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
" Den manliga deltagaren är Max Reed" sa kvinnan och log till.
Max gick med självsäkra steg mot scenen och gick upp.
" Deltagarna för distrikt 1 är Lily Lee och Max Reed" sa kvinna.
21 okt, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Ryan log mot publiken och några flickor fnittrade. Han var inte rädd. Det här kunde bli kul. Vinna ära! Bli ihågkommen som Ryan Shea vinnaren av de 63 årliga hungerspelen.
22 okt, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Kvinna förde Lily och Max till tåget som skulle ta dom till huvudstaden.
22 okt, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Jag vinkar till alla och mamma ler ett tårögt leende. Jag går rakryggad till det högteknologiska tåget.
24 okt, 2015 11:35
|
|
Borttagen
|
Lily går direkt till sitt rum och stänger in sig. Hon vet att hennes bröder inte kommer och säger hejdå då dom jobbar. Hon tar upp en bild på dom och ler för sig själv.
" jag ska göra er stolta" sa hon för sig själv.
24 okt, 2015 11:36
|
Du får inte svara på den här tråden.