Prs med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Huvudverken dånade i mitt huvud pågrund av sömnbristen men jag ville vara stark för min familjs skull och klagade inte "Hur länge ska vi gå mamma" frågade min bror igen. Jag suckade och mammas svar lydde som alltid 'En bra bit'
23 okt, 2015 22:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Vi var en grupp. Liten nog att inte föra oväsen. Mina ben värkte då vi började gå igen efter pausen.
![]()
23 okt, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
Det fanns en del andra ungdomar i vår grupp. De flesta såg ut att kanske vara i 12-13 års åldern mennågra i min ålder fanns också
24 okt, 2015 10:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen