Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Princess Tale [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aldina
Jag bestämde mig för att gå på upptäcksfärd i stan. Jag gick först in och satte på mig skor och satte lite sot i ansiktet så att ingen skulle känna igen mig.

18 okt, 2015 11:30

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag läste en bok. Den handlade om vett och etikett.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 15:48

Borttagen

Avatar


Aldina
Jag tog med mig lite pengar, men inte alls mycket. Iväg vi gå.

18 okt, 2015 15:52

Detta inlägg ändrades senast 2015-10-18 kl. 15:59
Antal ändringar: 1

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Vi stannade på något ställe som hette Robertsfors. Den mörkhåriga killen klev av tåget. Han blinkade till mig.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 15:57

Borttagen

Avatar


Aldina
Efter en stunds gång kom jag ut på marknaden. Det myllrade av folk, och jag fick akta mig för att inte gå in i någon. Som tur var kände ingen igen mig.

18 okt, 2015 16:02

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Visste han vem jag var? Jag var faktiskt prinsessa! Tänkte jag agt medan jag fortsatte läsa.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 16:04

Borttagen

Avatar


Aldina
Vart skulle jag gå? Det fanns oändligt med marknadsstånd. Men så såg jag, långt bor, en väska som var så fin att jag var tvungen att köpa den.

18 okt, 2015 16:07

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag la undan boken. Sen funderade jag lite och kom underfund med att jag var kissnödig.

(XD)

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 16:10

Borttagen

Avatar


^XD

Aldina
Jag såg en gränd, som antagligen skulle vara en genväg...

18 okt, 2015 16:18

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag gick på den äckliga toan.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 16:20

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.