PS [♥Linn♥ och Marina Granger] Vampire Academy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PS [♥Linn♥ och Marina Granger] Vampire Academy
|
Borttagen
|
Oki. Ska vi börja imorgon?
10 okt, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
10 okt, 2015 19:39
|
|
Borttagen
|
11 okt, 2015 08:14
|
|
Borttagen
|
11 okt, 2015 08:16
|
|
Borttagen
|
11 okt, 2015 08:19
|
|
Borttagen
|
Oki.
Skriver vi i jagform?
11 okt, 2015 08:20
|
|
Borttagen
|
11 okt, 2015 08:22
|
|
Borttagen
|
Jag slår upp ögonen. Mörkret föll just över skolan och några sista svaga solstrålar letar sig fram. Jag sätter på mig en grön tight klänning och målar naglarna i en matchande färg. Jag borstar mitt tjocka hår och borstar tänderna. Jag packar skolväskan och tänker på en av alla fester jag ska gå på den här veckan. Jag himlar med ögonen. Det är fester nonstop på den här skolan.
(Är vi vänner eller inte?)
11 okt, 2015 08:30
|
|
Borttagen
|
(Vi kan vara vänner, och sen kan jag bli din beskyddare när vi är äldre.)
Jag sparkar på så hårt jag kunde mot träningsdockan. Den välter, men jag får rejält ont i foten. Jag borde sluta ta ut min ilska genom att sparka. Men igår var Christian Ozera verkligen jobbig. Jag fick uppdraget att följa med honom och två beskyddare och köpa en ny kavaj. Och han var så gnällig! Det är ett under att han inte är kickad från skolan ännu...
11 okt, 2015 08:37
|
|
Borttagen
|
Jag hade ett snett leende på läpparna när jag gick ut geom dörren. Dags för dagens första lektion. Kontrollera sitt element. Jag gick bort till de andra moroi och tittade lite på dem. Jag tittar på läraren lite demonstrerande.
11 okt, 2015 08:58
|
Du får inte svara på den här tråden.