Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Vi kör med mall och jag vill gärna vara tjejen 
7 okt, 2015 16:39
|
|
Borttagen
|
Visst!  Lite kul att spela motsatta könet ibland  Gör du eller jag mall?
7 okt, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
Jag kan göra mallen
Namn:
Ålder:
Familj:
Utseende:
Personlighet:
Övrigt:
Kom ihåg att dom är syskon
7 okt, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
Namn: Simon Roos
Ålder: 17
Familj: Mamma, Pappa och sin syster
Utseende: Ganska lång med ljusbrunt hår och blåa ögon.
Personlighet: ganska kaxig men snäll
Övrigt: Kär i sin syster och skolans populäraste kille.
7 okt, 2015 16:48
|
|
Borttagen
|
Namn: Alexia Roos
Ålder: 16
Familj: Mamma, pappa, och storebror
Utseende: 
Personlighet: Tyst, blyg och tillbakadragen
Övrigt: Kär i sin storebror och mobbad
7 okt, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
7 okt, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
Alexia satt i vardagsrummet och pluggade under tystnad. Ikväll var det bara hon och hennes bror som var hemma då deras föräldrar var på semester.
7 okt, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
Simon gjorde klart läxorna fort och gick sen ner för att kolla på teve. Han hörde hur Alexia satt i köket och pluggade. Han kollade in.
- Hej! Hälsade han och tag en läsk
7 okt, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
" Hej" sa Alexia och kollade upp på Simon. Hon föll sen ner med blicken och fortsatte att plugga under tystnad. Efter ett tag plockade hon undan sina grejer och gick upp med dom på rummet.
( Ska dom vara ihop i hemlighet redan nu eller ska dom bli det då deras föräldrar är borta?)
7 okt, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
(Då deras föreldrar är borta...?)
Simon tog med läsken och en påse chips och gick ut till tven. Han satte på en långfilm. Han tänkte på Alexia. Han hade förstås alltid varit kär i henne eftersom att de var syskon men på sista tiden hade hans kärlek förendrats....
7 okt, 2015 20:07
|
Du får inte svara på den här tråden.