Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Holytail & Mysismy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Holytail & Mysismy

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Holytail:
Okeeeeej!

Vem börjar?


Du?

4 okt, 2015 14:25

Mysismy
Elev

Avatar


I am back!!!!

The fangirl life is The best life! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fb2e6919e56411f6e3a4c5c180d9292c5%2Ftumblr_mytz4783711su7sauo1_500.gif

11 okt, 2015 17:09

Holytail
Elev

Avatar


YAAAY!
Kan du börja?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

11 okt, 2015 18:01

Mysismy
Elev

Avatar


Skrivet av Holytail:
YAAAY!
Kan du börja?

visst!

- Mamma, mamma jag ser Kings cross säger jag i samma stund som jag hoppar och pekar ivrigt på stationen.
- Ja du gumman, svarar mamma med mjuk röst.
Min storebror Eu himlar med ögonen, detta är hans femte år
- Titta där kommer Winde ( får jag kalla dig så? ) och hennes familj!
- Ja där kommer dom svarade mamma lika mjukt som gången innan.
- Hej sa jag och Winde samtidigt och började skratta.
- Ska vi gå in då? frågar Windes mamma
- JAA! skrker jag och Winde i kör.

The fangirl life is The best life! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fb2e6919e56411f6e3a4c5c180d9292c5%2Ftumblr_mytz4783711su7sauo1_500.gif

11 okt, 2015 18:16

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Holytail & Mysismy

Du får inte svara på den här tråden.