PRS med Holytail & Mysismy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Holytail & Mysismy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 okt, 2015 14:25 |
|
Mysismy
Elev |
11 okt, 2015 17:09 |
|
Holytail
Elev |
11 okt, 2015 18:01 |
|
Mysismy
Elev |
- Mamma, mamma jag ser Kings cross säger jag i samma stund som jag hoppar och pekar ivrigt på stationen. - Ja du gumman, svarar mamma med mjuk röst. Min storebror Eu himlar med ögonen, detta är hans femte år - Titta där kommer Winde ( får jag kalla dig så? ) och hennes familj! - Ja där kommer dom svarade mamma lika mjukt som gången innan. - Hej sa jag och Winde samtidigt och började skratta. - Ska vi gå in då? frågar Windes mamma - JAA! skrker jag och Winde i kör. The fangirl life is The best life!
11 okt, 2015 18:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Holytail & Mysismy
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen