The Hungergames Who dissapear[prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Hungergames Who dissapear[prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tolvan tar jag då
4 okt, 2015 13:09 |
|
Holytail
Elev |
4 okt, 2015 13:25 |
|
Borttagen
|
Du? Jag har svårt att börja
4 okt, 2015 13:31 |
|
Holytail
Elev |
"IDAAAAAAA!"
Meis röst ekade över vårt lilla hus. Jag suckade. Huset var 4 rum. Hon behövde faktiskt inte skrika. "Vad är det!?" Suckade jag.
4 okt, 2015 13:42 |
|
Borttagen
|
Idag så var det den dag då man fick reda på ifall man behövde vara med i hungerspelen eller inte. Jag var jättenervös och gick mot slåttern.
"Kommer det gå bra idag?" frågade Lisa. "Ja, det kommer det Lisa. Det kommer gå jättebra!" sade jag med en klump i halsen. Jag visste inte ifall det skulle gå bra, jag kunde bli vald och hon med. Alla människor var nedstämda denna dagen här i distrikt tolv, men jag försökte att tänka att det skulle gå bra. 4 okt, 2015 14:50 |
|
Holytail
Elev |
"Slåttern!!!" Skrek hon och rusade in i rummet.
"VI MÅSTE GÅÅÅ!" Jag fick genast en klump i magen. "Okej!" Sa jag darrigt och reste mig upp från sängen. Rasmus potter♥
4 okt, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Vi gick mot torget, hela familjen.
Fredsväktare stod runtom på torget och tittade på folket. Uppe på scenen stod Effie som hade en ful stor peruk och för mycket smink på sig. Hon kom från huvudstaden och ingen tyckte om henne här i distrikt tolv. 4 okt, 2015 19:56 |
|
Holytail
Elev |
Jag kramade min systers hand när vi var tvungna att skiljas eftersom jag måste gå iväg med dom andra supernervösa tolvåringarna.
4 okt, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag tvingades gå bort från resten av familjen men jag önskade dem lycka till.
"Välkomna välkomna!" sade Effie och log mot oss. 4 okt, 2015 21:20 |
|
Holytail
Elev |
Jag suckade.
SAMMA TAL IGEN!!! Det räckte väll med förra året?? Jag kollade på mentorn. Det var en stor tjej med blont hår och bruna ögon.
5 okt, 2015 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen