Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

✪ Prs mellan Lolly och Remus Granger ✪

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ✪ Prs mellan Lolly och Remus Granger ✪

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Lolly!!
Elev

Avatar


Jag blev snabbt väldigt arg när jag såg lappen.
"TÅGET SKA GÅ IMORGON SERÖST MAMMA HUR TÄNKER DU!" Ropade jag, fast det var ju ingen som hörde mig, speciellt inte mamma, hon var ju halvägs till Australien nu.
Eftersom tåget skulle gå imorrn så gick jag snabbt upp till mitt rum messade mina kompisar och började packa.
Jag packade alla mina kläder som jag hade, fast att jag visste att det var onödigt för vi skulle behöva ha skoluniform, sen packade jag inte så mycket mer, bara några böcker,

*dagen efter*
Jag vaknade tidigt av att min väckar klocka ringde, klockan var sju, det betydde att tåget skulle gå om två timmar.
Jag tog en snabb dusch innan jag tog på mig och långsamt började gå mot tågstationen.
Det kändes sorgligt, jag skulle ju aldrig få vara inne i huset igen, och antagligen inte träffa mina vänner någon mer gång heller. När jag tillslut kom fram till tågstationen var det 10 minuter kvar tills tåget skulle gå, så jag köpte en bulle, och satte mig och väntade.

Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD

5 okt, 2015 17:19

Borttagen

Avatar


Jga misstog, vi säger att jag skrev från dagen efter, strunta i den lilla detaljen X)
~~~~
Man kunde tro att allt löste sig, men icke-sa-nicke. Jag som egentligen var flygräd mådde dåligt när vi bara kom till flygplatsen. Den långa kön gjorde mig yr och den långa väntan tills flyget skulle komma satt och och spelade spel på datorn.

5 okt, 2015 17:24

Lolly!!
Elev

Avatar


Okej!
~~~~~~
När tåget kom gick jag snabbt på det för att få en bra plats, det fick jag också, eller iallafall ganska bra, jag hade plats på fjärde raden till vänster längst in till fönstret.
Precis när jag hade satt mig ropade dom upp lite regler, typ som på ett flygplan.
"Ni måste ha bältet på hela vägen, och ni får inte ringa någon" sa rösten ur högtalaren.
Jag suckade högt, och tåget började rulla.
Nu är jag påväg, tänkte jag för mig själv.

Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD

5 okt, 2015 17:29

Borttagen

Avatar


Med hörlurarna i öronen lyssna jag på One Direction. Dem var mitt favvoband och låten 'One Thing' var helt klart den bästa. Jag kämpade för att inte sjunga med. Folk kom och gick hela tiden och vi satt rätt nära dörren så varje gång en kom in så lyfte jag blicken.

5 okt, 2015 17:33

Lolly!!
Elev

Avatar


Jag kollade ut igenom fönstret, det var ju ganska fin natur här, fast jag föredrog nog stan.
Jag gillade mer att vakna på morgonen och kunna ringa en kompis och ha en shopping dag, än att gå ut i skogen och äta sån där mat man äter när man tältar, vad heter det nu igen... Tältmöte kanske, nej just det, nu kom jag på det, frystorkad mat.

Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD

5 okt, 2015 17:52

Borttagen

Avatar


Kan vi säga att hon är framme snart?
~~~~~
Mina föräldrar pratade men jag orka inte bry mig.
"Jag är hungrig mamma", klagade jag.
"Du borde ätit innan", muttrade hon.

5 okt, 2015 19:07

Lolly!!
Elev

Avatar


Missy The Timelady Ska vi fortsätta här?

Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD

16 dec, 2015 15:49

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly!!:
Missy The Timelady Ska vi fortsätta här?

Om du vill det så :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

16 dec, 2015 15:52

Lolly!!
Elev

Avatar


Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Lolly!!:
Missy The Timelady Ska vi fortsätta här?

Om du vill det så :3

Adååå Idén var ju awsome så!
Kan du börja? Kan inte göra det just nu! (Är hos en kompis! )

Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD

16 dec, 2015 15:53

Missy The Timelady
Elev

Avatar


"Och?" Frågade jag. Min mage kurrade och jag kollade på mamma med en hundvalpsblick.
"Okej", suckade hon. "Det finns resturang dit."

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

16 dec, 2015 15:56

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ✪ Prs mellan Lolly och Remus Granger ✪

Du får inte svara på den här tråden.