Quidditch på idrotten ^^
Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginevra
Elev |
Det lät veldigt kul!
9 jan, 2011 17:36 |
|
themarauder
Lärare |
awsome!
=) - just like themarauder 9 jan, 2011 21:25 |
|
Roretta
Elev |
Agh. Skulle ha gjort det. Tyvärr så har mitt "team" redan lämnad in vår uppgift om idrotten :C
Behöver en time turner här va! Berits hand touched fried chicken. /proud 10 jan, 2011 01:50 |
|
ikka
Elev |
Åh, låter sjukt kul! Det ska jag lätt göra om vi har ledarskap i år.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 12:00 |
|
soratanaka
Elev |
Nice, kanske ska göra något sådant!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 15:15 |
|
Nagini
Elev |
tänkte nu på att ändra så att jag skulle ha det men jag kommer ju typ dö av komentarer som åhhh HARRY POTTER NÖRD
inte för att jag tror att dom vett vad quidditch är men endå tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 10 jan, 2011 21:07 |
|
Freja
Elev |
Vi hade en lek som hette Harry Potter på gympan en gång, mitt lag vann för jag kom på en jättebra taktik!
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Det skulle verkligen jag vilja ha på en lektion. Men jag skulle säkert framstå som världens pucko -.-
27 nov, 2011 15:36 |
|
bluebirdflies
Elev |
Vi spelar Quidditch varje år på min skola
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 19:08 |
|
Borttagen
|
Det låter ju awesome x3
27 nov, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen