Glee<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: HA! Då vet dom inte vad riktig och fin kärlek är!♥Japp! Jag pratar så mycket om Klaine i skolan med mina kompisar, så de börjar hata mig OCH klaine. De har nog inte uppfattat den stora och oändliga kärleken i Klaine ♥
20 sep, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Näe..
hursomhelst, Bram är också en av mina bästa OTP´s. Det var sååå sorgligt när alla trodde att någon sköt i skolan, brittany var inte där, utan helt ensam. Sam försökte rädda honom men Will stoppade henne.. Jag har nog aldrig shippat Bram mer än då ♥ R.I.P Cory Montieth♥ 20 sep, 2015 19:47
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-21 kl. 00:22
|
|
hyperion
Elev |
Ey vänner, det finns redan en stor Glee tråd som varit aktiv i många år. Ni hittar den här https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2409&page=1
![]()
20 sep, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: aha, varför har jag inte sett den innan? Ey vänner, det finns redan en stor Glee tråd som varit aktiv i många år. Ni hittar den här https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2409&page=1 20 sep, 2015 20:16 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: aha, varför har jag inte sett den innan? Ey vänner, det finns redan en stor Glee tråd som varit aktiv i många år. Ni hittar den här https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2409&page=1 Ingen har skrivit i den sen maj så kan nog vara därför. Men ja, onödigt att ha flera trådar för samma sak så ![]()
20 sep, 2015 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen