Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Skit, är verkligen usel på att ust börja.
20 sep, 2015 13:39
|
|
Borttagen
|
Ska vi börja i början av terminen eller i mitten av terminen?
20 sep, 2015 13:40
|
|
Borttagen
|
20 sep, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
Kan vi börja mitt i terminen för isåfall skulle jag kunna börja
20 sep, 2015 13:45
|
|
Borttagen
|
20 sep, 2015 13:49
|
|
Borttagen
|
Lova satt sig upp i sängen och suckade till. Hon avskydde verkligen måndagar då hon hade alla lektioner med Slytherinarna. Hon klädde snabbt på sig och sprang ner till frukosten och tog med sig en macka medans hon gick mot försvar mot svartkonst lektionen med professor Snape.
20 sep, 2015 13:51
|
|
Borttagen
|
Snape hade hoppat frukosten idag trots att han fått order av Poppy att äta frukost varje morgon.
Han skakade på huvudet och hatade måndagar minst lycka mycket som han hatade Harry Potter.
Han hörde inte hemma här enligt honom.
20 sep, 2015 13:54
|
|
Borttagen
|
Lova satt utanför klassrummet och väntade på att lektionen skulle början. Hon hade näsan begrav i en bok om svartkonst. Längre bort stod Pansy och hennes tjejkompisar.
" Är det inte fjanten Reed" sa Pansy. Lova reste sig upp och kollade argt på Pansy.
" Låt mig vara" sa hon argt.
20 sep, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
Snape hörde eleverna utanför och han öppnade dörren med en snärt med trollstaven.
Han hade ingen lust att öppna personligen idag.
20 sep, 2015 13:59
|
|
Borttagen
|
Lova tog sina saker och gick in i klassrummet och satt sig ner längst fram och väntade på att lektionen skulle börja. Harry satt sig ner bakom henne.
20 sep, 2015 14:01
|
Du får inte svara på den här tråden.