Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!

1 2 3 ... 19 20 21
Användare Inlägg
The boy who lived
Elev

Avatar


Jag stod upp med en penna i ena handen och en bok i den andra.
- Jag heter då.., sa jag men blev avbruten när en elev sträckte upp handen.
- Amanda saknas, hon är typ alltid sen, sa hon med en liten brytning och en väldigt näbbig röst.
- Jaha, då väntar vi på henne då, sa jag och satte mig ner. Jag såg på tjejen som nyss hade talat. Långt, stripigt, blont hår som hängde i en otroligt slarvig tofs, hennes ansikte var ordentligt sminkat och hennes korta, tighta magtröja framhävde hennes bröst och navelpeircing.

14 sep, 2015 00:04

Borttagen

Avatar


Jag ökade farten och suckade. Fan vad pinsamt att ALLTID vara sen. Jag får sluta titta på en massa serier på nätterna,tänkte jag. Snart såg jag klassrumsdörren en bit bort. Jag tog dem sista stegen mot dörren och öppnade den.

14 sep, 2015 00:10

The boy who lived
Elev

Avatar


Plötsligt öppnades dörren, jag såg på tjejen som kom in, det måste vara Amanda, tänkte jag.
- Jaha, då så. Du kan sätta dig nånstans, sa jag till Amanda och reste mig upp igen, jag slog upp boken igen och harklade mig

14 sep, 2015 00:12

Borttagen

Avatar


Jag blev bemött av en okänd man när jag kom innanför dörren. Var det en ny lärare? Hade jag missat nåt? Jag nickade kort och satte mig i mitten av klassrummet vid en ledig bänk.

14 sep, 2015 00:14

The boy who lived
Elev

Avatar


- Jag heter alltså Matthew Andrews, kallad Matt. Jag är eran nya mentor och ska undervisa er i so och idrott, sa jag och såg på klassen som var tysta.
- Då ska jag börja med att ropa upp alla er. Mathias?, sa jag. En kille sträckte flinandes upp sin hand och efter ca 15 elever var det bara två namn kvar.
- Louise?, sa jag.
Tjejen som jag hade pratat med förr sträckte upp handen.
- Men du kan kalla mig Lollo, sa hon och blåste en bubbla. Jag nickade.
- Amanda?, sa jag även fast jag visste att hon var här.

14 sep, 2015 00:18

Borttagen

Avatar


Jag lyssnade på honom. Jaså ja jag hade missat att vi skulle få en ny mentor. Men det var bra vår gamla mentor var skitjobbig. Jag lyssnade uttråkat på uppropet tills jag hörde mitt eget namn.

-Aa,sa jag

14 sep, 2015 00:20

The boy who lived
Elev

Avatar


- Bra, alla här. Har ni läseböcker eller ska ni få nya?, sa jag och såg på alla.
- Vi har, sa Lollo och flinade.

14 sep, 2015 00:23

Borttagen

Avatar


Jag såg på Lollo och sedan på matt.

-Jag har ingen, jag skulle gå till biblioteket och låna en för min är borta,sa jag tyst

14 sep, 2015 00:25

The boy who lived
Elev

Avatar


- Då får du låna en av mig, sa jag och tog upp en bok från min låda. Historien utan slut, hette den. Jag gick fram till henne och la den på hennes bänk.

14 sep, 2015 00:30

Borttagen

Avatar


-Tack..,sa jag tyst och log falskt. Fan! Jag som hatar historia. Var han tvungen att undervisa i just so? Fast han undervisade i idrott också och det var ju kul. Jag tänkte efter om vi skulle ha någon idrott idag.

14 sep, 2015 00:51

1 2 3 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!

Du får inte svara på den här tråden.