Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~~Remus Severus Lupin~~
Jag såg att prefektvagnen inte var så lyxig som jag trodde!

Jag gick till kupé S där Kenny och Clarie satt. Jag satte mig vi fönstret mitimot. då sa jag nervöst"Jag har blivit prefekt och jag har jobb att patrullera korridorerna lite då och då, men om fem minuter så måste jag"... jag skruvade lite på mig...."gå till en kurs om vad alla prefekter gör".

13 sep, 2015 17:30

Borttagen

Avatar


~Clarie~
Jag nickade.

13 sep, 2015 17:31

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Okej! Vad roligt för dig!
Hoppas att det går bra på kursen."

13 sep, 2015 17:39

Borttagen

Avatar


~~Remus Severus Lupin~~
"Tack och jag kanske kommer tillbaka"!

13 sep, 2015 17:50

Borttagen

Avatar


~Clarie~
"Okej vi syns!" sa jag till Remus.

13 sep, 2015 17:52

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Hejdå! Vi hörs"
Remus gick ut och stängde dörren.

"Hur har din sommar varit Clarie?"

13 sep, 2015 17:55

Borttagen

Avatar


~~Remus Severus Lupin~~
Jag gick och satte mig i prefekternas vagn, men plösligt for jag upp och sprang ut till vagn S.

13 sep, 2015 18:00

Borttagen

Avatar


~Clarie~
"Bra, din då?" frågade jag.

13 sep, 2015 18:01

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Helt okej"
Mer än så hinner jag inte innan dörren slits upp till våran kupé igen.

13 sep, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


~~Remus Severus Lupin~~
"smälde ni några fyverkerier" skrk jag hysteriskt, och så rusade jag vidare(det var er jag rusad in)

13 sep, 2015 18:18

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Du får inte svara på den här tråden.