Prs med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Jag hade backat fler meter till. Nu stod jag säckert femtio meter ifrån tavlan.
Svooosch! Bull's I. Jag skuckade. Det fanns ingen mening med det här. Ilskan i min kropp hade lagt sig. Det var nu rätt så tråkigt att skjuta pil, om det inte fanns någon mening med det. Jag gick tillbaka till tavlan och drog ut pilen igen. Det var nog dax att gå tillbaka till slottet. Remus Granger
16 sep, 2015 08:34 |
|
Borttagen
|
ÅH GUD SORRY GLÖMT ATT BEVAKA LÅVAR ATT BEVAKA NU!
----------------------------------------------------------------------- Jag kollade runt. Aldrig att jag kunde göra något. Sist hade mina grannar klagat, det hade dem fått ånga sedan. Jag kolade på sängen. Den såg sååå skön ut. Jag gick dit med en snurr och lade mig. Det tog inte lång tid innan jag somnat. 21 sep, 2015 16:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Remus Granger
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen