Prs med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
VT
Elev |
Jag blir så glad! Jag har alltid önskat mig en sån. Jag sätter mig direkt ner vid bordet och skriver ett tackbrev till mormor. Sedan går jag ut i skogen och börjar pröva den nya trollstaven.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 8 sep, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
Mamma ropar att det är mat. Hon hade fått fisk och odlad potatis. Vi alla satte oss vid bordet och började äta.
8 sep, 2015 21:48 |
|
VT
Elev |
Trollstaven var verkligen bra och den var så himla fin! Jag ska inte ha med den till skolan med om det är magi prov någon dag då ska de få se denna skönhet.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 8 sep, 2015 22:49 |
|
Borttagen
|
Jag gick in på mitt rum och drog ram min dagbok jag bruka klottra i.
10 sep, 2015 20:36 |
|
VT
Elev |
Det började bli sent men jag fortsatte att träna.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 10 sep, 2015 20:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Remus Granger
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen