PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kid
Elev |
Alexis letar efter Dianas kupé. När hon tillslut hittar den går hon in. Professor Wilemar var redan där.
"Hej, Diana", säger Alexis och sätter sig bredvid henne. 7 sep, 2015 08:46 |
|
Borttagen
|
Diana ler när Alexis kommer in.
"Hej", säger hon och ler. Wilemar ler men kollar sedan frågande på dem. "En vän? Du har inte nämnt att du har en vän", sa Wilemar. Diana suckade. "Jag har nämnt det någon gång..." Försökte hon, fast ärligt, hon hade inte vågat säga det. 7 sep, 2015 11:55 |
|
kid
Elev |
Alexis ler tillbaka.
"Vad läser du?", frågar hon och pekar på boken som Diana har i knät. 7 sep, 2015 15:56 |
|
Borttagen
|
"En magisk resa, det är en mugglarbok, roman", svarade Diana. Hon älskade Mugglarböcker, mest En magisk resa.
7 sep, 2015 16:07 |
|
kid
Elev |
Alexis nickade, sneglade på professor Wilemar och drog sedan upp sitt sönderlästa exemplar av Rosens Namn.
7 sep, 2015 16:12 |
|
Borttagen
|
(Jag ä ledsen om det ibland blir i jag-form, det är bara det att jag brukar rolla/skriva i det)
Diana ler lite innan hon kollar ner i boken igen. Men det tog inte länge innan hon kom på att hon borde snacka med Alexis när hon hade chansen. "Vad gjorde du på lovet?" frågade hon. 7 sep, 2015 16:20 |
|
kid
Elev |
(Det gör inget, ,du kan skriva i det om du vill)
"Jag var i Frankrike", svarar hon och ler. "Du då?" 7 sep, 2015 16:31 |
|
Borttagen
|
(jag kör i det)
Jag log ett snett leende. Jag hade aldrig varit i Frankrike men jag ville det. "Vart hemma, inte kunnat göra något annat", sa jag. 7 sep, 2015 16:33 |
|
kid
Elev |
Alexis ler sorgset åt henne. Sedan skjuts dörren upp.
"Vill ni ha något ur vagnen?" 7 sep, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet. Jag hade inte fått med mig så mycket pengar.
7 sep, 2015 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen