PRS mellan Remus Granger & Hermone P
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Remus Granger & Hermone P
|
Borttagen
|
Lou
Jag jobbade tills någon kastade ett papper på mig bakifrån. Jag vecklade upp den ihopknölade pappersbiten och läste. Cafeterian efter skolan?/ N O .
Jag vände mig om. Där satt N O ( han kallas så) och log. Jag skakade på huvudet och han skrattade.
3 sep, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
(Vem är N O?)
Isak
Det kändes om en lång evighet innan lektionen var slut. Jag anslut mig till resten av gänget innan vi gick till lunchen.
3 sep, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
(En kille som tydligen hade en chruch på Lou )
Lou
Jag gick tillsammans med mina kompisar till lunchen. Vi satte oss vid ett bord och började äta vår mat.
3 sep, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
Isak
"Såg du Hannes ansikte alltså?" frågade Ruben, vi alla började skatta.
"Hej du! Lillkillen vi ska sitta här!" sa jag till en liten kille som satt vid bänken. Han såg rädd upp och sprang därifrån. Vi skrattade ännu mer och satte oss där.
3 sep, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Lou
Vi tittade bort mot killarna som skämt bort pojken.
"Fy Vad elaka ni är!" Sa en i mitt "gäng" till de.
4 sep, 2015 06:51
|
|
Borttagen
|
Vi slutade skratta och kollade på tjejen vid andra bordet.
"Nej vi är äldre än han och förtjänr sittplatser", sa Adam tillbaka. Vi flinde
4 sep, 2015 06:54
|
|
Borttagen
|
Lou
"Men han satt där först ju!" Sa jag, med lite osäker röst nu
4 sep, 2015 06:56
|
|
Borttagen
|
Isak
"Och? Han hade ju ätit klart", sa jag till henne.
4 sep, 2015 07:05
|
|
Borttagen
|
Lou
Men halva hanns mat ligger ju på golvet, för att ni skrämde honnom.
4 sep, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
Isak
"Hur vet du det? Han kan faktiskt ha tappat det", sa jag.
4 sep, 2015 07:17
|
Du får inte svara på den här tråden.