PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Phosho
Elev |
"Nejdå, ville bara se så att du var hemma. Är du ensam?" Ropade jag glatt. "För dina föräldrar är väl på möte med skolan, precis som mina, va?"
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 30 aug, 2015 08:54 |
|
Borttagen
|
"Ja dt är dem", började jag. Vad vill hon egentligen? "Vad gör du?" frågade jag henne.
30 aug, 2015 08:56 |
|
Phosho
Elev |
Rebecka rodnade. "Äsch.. Jag hade tråkigt och ville ha någon och prata med" sa hon. "Och du var ju hemma..."
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 30 aug, 2015 09:32 |
|
Borttagen
|
Jag kollade bak från fönsret en snabb gång.
"Vill du komma över eller?" frågade jag med en svag rodnad. 30 aug, 2015 09:35 |
|
Phosho
Elev |
"Okej!" Sa Rebecka glatt och innan Diana hade hunnit reagera hade Rebecka hoppat ut genom sitt fönster och satt nu på Dianas fönsterkarm. "Fint rum du har!" Sa hon glatt och såg sig om i det ganska hemtrevliga sovrummet.
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 30 aug, 2015 09:37 |
|
Borttagen
|
(Beskriver hur det ser ut)
Jag hade knappt öppnat munen eller rört ett finger då Rebecka kommit in i mitt rum. det var ett stort rum med blåa tapeter, en rosa rund matta mitt på golvet, en vit bokhylla med massa olika böcker, en TV som var pausad, ett skrivbord med en lampa, dator och en skrivbok, en blå/vit dubbelsäng stod i hörnet, en hylla stod mot en av kortväggarna och garderoben stod bredvid hyllan. Rummet var alltid städat och allt låg på sin plats. Jag hatade att ha stöckigt rum. "Tack" sa jag till henne. 30 aug, 2015 09:45 |
|
Phosho
Elev |
"Wooow!" Sa Rebecka storögt och hoppade ner från fönstret. "Hur kan du ha så rent? Mitt rum är en ända röra hela tiden!"
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 30 aug, 2015 10:05 |
|
Borttagen
|
"Jag gilla inte att ha stökigt rum det är så... störigt..." mumlade jag. Sedan for min blick till TV:n. "Ehm, jag ska bara stänga av TV:n", sa jag och börja leta omkring efter fjärrkontrollen.
30 aug, 2015 10:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellanPhosho och Remus Granger - Som en sång
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen