Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla med mig:D Fall inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
DessDraw
Elev

Avatar


Men det är ju min med, hahah

Men jag tänkte har ni någon kompis online eller ska jag vara K1 så vi hinner börja rolla lite idag?

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 17:58

Phosho
Elev

Avatar


Jag kan fråga typ BellatrixPuffaren eller H@nna, en av dem kanske vill vara med.
Isåfall, vem ska börja?

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 17:58

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 18:00
Antal ändringar: 1

DessDraw
Elev

Avatar


Vem vill?

Förresten K1, vem ska det vara?

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:00

Borttagen

Avatar


Hade kanske kunnat vara med om det inte hade bara varit en kill karaktär.

Vad gör föresten denna tråd i ff forumet ??

23 aug, 2015 18:04

DessDraw
Elev

Avatar


Det fanns ingen annan än ff som man kan rolla i antar jag -_-

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av DessDraw:
Vem vill?

Förresten K1, vem ska det vara?


Vet inte vem K1 ska vara...
Jag vill helst inte börja, eftersom jag aldrig har rollat förut och jag vill se hur ni gör det
Förresten så ska jag på klassresa imorgon (måndag) till torsdag, så jag kommer inte att svara då...

23 aug, 2015 18:06

Phosho
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hade kanske kunnat vara med om det inte hade bara varit en kill karaktär.

Vad gör föresten denna tråd i ff forumet ??

I dunno...

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 18:06

Borttagen

Avatar


Okej men anser att denna tråd är på fel plats om det är ett rollspel det här är ff forumet för fanficktions rollspel har sin plats i rollspels forumet.

Tycker jag.

23 aug, 2015 18:07

DessDraw
Elev

Avatar


Okej, jag är ny här så jag ska inte säga något

Så jag tror du har rätt...

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej men anser att denna tråd är på fel plats om det är ett rollspel det här är ff forumet för fanficktions rollspel har sin plats i rollspels forumet.

Tycker jag.


Håller nog med dig, vi kanske borde flytta det..? Kan man ens det?

23 aug, 2015 18:10

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

Du får inte svara på den här tråden.