Rolla med mig:D Fall inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DessDraw
Elev |
Men det är ju min med, hahah
Men jag tänkte har ni någon kompis online eller ska jag vara K1 så vi hinner börja rolla lite idag? ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 17:58 |
|
Phosho
Elev |
Jag kan fråga typ BellatrixPuffaren eller H@nna, en av dem kanske vill vara med.
Isåfall, vem ska börja? Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 17:58
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 18:00
|
|
DessDraw
Elev |
Vem vill?
Förresten K1, vem ska det vara? ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:00 |
|
Borttagen
|
Hade kanske kunnat vara med om det inte hade bara varit en kill karaktär.
Vad gör föresten denna tråd i ff forumet ?? 23 aug, 2015 18:04 |
|
DessDraw
Elev |
Det fanns ingen annan än ff som man kan rolla i antar jag -_-
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Vet inte vem K1 ska vara... Jag vill helst inte börja, eftersom jag aldrig har rollat förut och jag vill se hur ni gör det Förresten så ska jag på klassresa imorgon (måndag) till torsdag, så jag kommer inte att svara då... 23 aug, 2015 18:06 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade kanske kunnat vara med om det inte hade bara varit en kill karaktär. Vad gör föresten denna tråd i ff forumet ?? I dunno... Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Okej men anser att denna tråd är på fel plats om det är ett rollspel det här är ff forumet för fanficktions rollspel har sin plats i rollspels forumet.
Tycker jag. 23 aug, 2015 18:07 |
|
DessDraw
Elev |
Okej, jag är ny här så jag ska inte säga något
Så jag tror du har rätt... ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej men anser att denna tråd är på fel plats om det är ett rollspel det här är ff forumet för fanficktions rollspel har sin plats i rollspels forumet. Tycker jag. Håller nog med dig, vi kanske borde flytta det..? Kan man ens det? 23 aug, 2015 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen