❀Prs med Piggelino❀
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ❀Prs med Piggelino❀
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly!!
Elev |
Dominique:
"Vad gör ni killar?" frågade jag. "Kolla viskade James" och pekade ner genom luckan. "Shiiiit också" väste Dominique. "Vad gör vi nu?" "Vi får väll försöka smita ut när dom går där ifrån" sa Fred. Jag gick snabbt fram mot fönstret, jag skymtade Hogwarts bakom några träd. "Vi hinner inte, vi får se till att hoppa ut genom fönstret innan någon annan kommer" Sorry för sent! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 9 sep, 2015 15:51 |
|
Borttagen
|
Fred:
Hoppa! Oj! Nej... Jag får inte verka feg inför Dominque. Så istället sa jag: "Jag hoppar först" Jag sprang bort till fönstret och drog upp det och klättrade upp i det och hoppade. vinden susade i öronen och sedan tog jag mark. Tåget rusade framåt och jag sprang efter. Snart saktade det in och James skuttade ut och landade med klädnaden fladdrande kring benen. 9 sep, 2015 16:06 |
|
Lolly!!
Elev |
Dominique:
Jag hoppade skrattande ut genom fönstret. "Det där var ju lätt som en plätt!" sa jag och kollade på James och Fred. "Mm" instämde James. "Det måste vi göra om!" Jag kollade på Fred, han stod bara helt grön i ansiktet och tittade ner på marken. Han kanske är höjdrädd tänkte jag och tittade istället mot eleverna som nu började komma ur tåget. Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 9 sep, 2015 16:21 |
|
Borttagen
|
James: vi anslöt oss till elevskaran och drog oss upp mot skolan. Snart satt vi en av vagnarna. Jag sneglade i smyg på Dominique. Hon var så söt! Sen såg jag förskräkt att Fred sneglade på henne på+ samma sätt. Jag flämtade till och stirrade på Fred i samma stund som han insåg samma sak som jag...! 9 sep, 2015 21:06 |
|
Lolly!!
Elev |
Dominique:
Jag satt och studerade dom i vagnen framför oss. Det var en mörk tjej med svart långt hår i två flätor, en finnig tjej med ljust utsläppt hår, och en tjej med rött vågigt hår uppsatt i en slarvig tofs. Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 9 sep, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Fred:
Jag vände bort blicken och skämdes. Vad skulle Dominique säga? Men jag tänkte inte ge upp henne! 10 sep, 2015 06:46 |
|
Lolly!!
Elev |
Dominique:
Jag ropade till tjejerna i vagnen framför oss, två av dom började bara fnissa, men den svarta svarade: "Heej" ropade hon. ~~~ Din tur Piggelino!!! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 10 sep, 2015 07:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ❀Prs med Piggelino❀
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen