Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Fantasyrollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Fantasyrollspel

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Lilamupp
Elev

Avatar


Jamen får man kanske vara med då:3?

22 aug, 2015 23:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Lilamupp:
Jamen får man kanske vara med då:3?

Självklart! =)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

22 aug, 2015 23:06

Wolf
Elev

Avatar


Jag är gärna med!
Några frågor bara:
Vilken tid utspelar det sig i?
Vad är det för krig de har överlevt?
Finns det övernaturliga varelser?
Har karaktärerna några krafter?

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

24 aug, 2015 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wolf:
Jag är gärna med!
Några frågor bara:
Vilken tid utspelar det sig i?
Vad är det för krig de har överlevt?
Finns det övernaturliga varelser?
Har karaktärerna några krafter?

Tid: Medeltida
Krig: Fråga Jossi
Övernaturliga varelser: JAPP!
Krafter: Jag tror det...

24 aug, 2015 20:26

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Wolf:
Jag är gärna med!
Några frågor bara:
Vilken tid utspelar det sig i?
Vad är det för krig de har överlevt?
Finns det övernaturliga varelser?
Har karaktärerna några krafter?

Tid: Medeltid
Krig: Ett krig mellan övernaturliga varlelser och människor
Övernaturliga varleser: Ja!
Krafter: Ja, inte direkt "bli osynlig" men typ att vi kan kontrollera olika saker som Vatten, Solen, Månen, Vinden ect...

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

24 aug, 2015 21:16

Borttagen

Avatar


Medmedmed!

24 aug, 2015 22:51

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Medmedmed!

Kul!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

24 aug, 2015 22:51

Wolf
Elev

Avatar


Okej, jag är med!

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

25 aug, 2015 09:38

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Wolf:
Okej, jag är med!

Yay!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

25 aug, 2015 17:25

Holytail
Elev

Avatar


JAG ÄR SÅÅÅÅ MED!
PAX FÖR ATT KONTROLLERA MÅNEN!!
Eller havet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

25 aug, 2015 18:15

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Fantasyrollspel

Du får inte svara på den här tråden.