Öppet Fantasyrollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Fantasyrollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilamupp
Elev |
Jamen får man kanske vara med då:3?
22 aug, 2015 23:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Lilamupp: Jamen får man kanske vara med då:3? Självklart! =) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 23:06 |
|
Wolf
Elev |
Jag är gärna med!
Några frågor bara: Vilken tid utspelar det sig i? Vad är det för krig de har överlevt? Finns det övernaturliga varelser? Har karaktärerna några krafter? All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 24 aug, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wolf: Jag är gärna med! Några frågor bara: Vilken tid utspelar det sig i? Vad är det för krig de har överlevt? Finns det övernaturliga varelser? Har karaktärerna några krafter? Tid: Medeltida Krig: Fråga Jossi Övernaturliga varelser: JAPP! Krafter: Jag tror det... 24 aug, 2015 20:26 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Wolf: Jag är gärna med! Några frågor bara: Vilken tid utspelar det sig i? Vad är det för krig de har överlevt? Finns det övernaturliga varelser? Har karaktärerna några krafter? Tid: Medeltid Krig: Ett krig mellan övernaturliga varlelser och människor Övernaturliga varleser: Ja! Krafter: Ja, inte direkt "bli osynlig" men typ att vi kan kontrollera olika saker som Vatten, Solen, Månen, Vinden ect... So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 24 aug, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Medmedmed!
24 aug, 2015 22:51 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Medmedmed! Kul! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 24 aug, 2015 22:51 |
|
Wolf
Elev |
Okej, jag är med!
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 25 aug, 2015 09:38 |
|
JossiMarauder
Elev |
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 aug, 2015 17:25 |
|
Holytail
Elev |
25 aug, 2015 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen