Prs Luna_rav och FT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Luna_rav och FT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
"Hallå, jag gillar ju din farmor", sa hon och slog Eddie på armen, i något som var menat som ett löst slag, men som blev ett alldeles för hårt slag.
"Hon är cool, Och riktigt jävla snygg när hon var ung med" Aurora gick lite fortare
22 aug, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
"Yeah, synd att hon är typ femtio år äldre än dig, annars skulle ni passa perfekt." sa Eddie med ett flin och följde efter henne.
22 aug, 2015 21:09 |
|
Fairy Tale
Elev |
Aurora slog honom på armen igen.
"Ålder, spelar ingen roll", skämtade hon "har du inte sett Vampire Diaries? Killen är ju fan typ hundrafemtioelva år äldre än henne!"
22 aug, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
"Visst, men han ser ut som sjutton eller hur?" skämtade Eddie. "Makes sence."
22 aug, 2015 21:17 |
|
Fairy Tale
Elev |
"Din farmor är ju assnygg ju", sa hon och himlade med ögonen "närmare tjugo än sextiosju"
När de nådde skolgården satte Aurora sig på en bänk och korsade armarna. "Om hon bara var i min ålder.."
22 aug, 2015 21:20 |
|
Borttagen
|
Eddie skakade på huvudet åt henne.
"Synd för dig, fråga ut henne du." sa han. 22 aug, 2015 21:23 |
|
Fairy Tale
Elev |
"Hon är ju gift!", sa Aurora och himlade med ögonen. Hon såg upp på Eddie och gjorde en sur min.
Aphrodite tittade på sin klocka. Fem minuter kvar. Hon suckade, inte visste hon var klassrummet låg? Hon tittade på sitt schema. Hon var tvungen att fråga någon. Snabbt tittade hon runt, och såg en kille och tjej stå och prata. Hon drog ner sina hörlurar och gick fram till dem. "Vet ni var klassrum.. 249 är?", frågade hon och höll upp sitt schema som bevis "jag är ny". Hon såg på dem och tuggade på sitt tuggummi.
22 aug, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Eddie tittade upp på hon som hade pratat.
"Yeah you are.." sa han och kunde nästan inte ta bort ögonen från henne. Han harklade sig lite. "Vi kan väl visa dig, vi ska också dit." 22 aug, 2015 21:32 |
|
Fairy Tale
Elev |
Aurora flinade och tittade på Eddie. Hon reste på sig. Den här tjejen var riktigt jävla snygg. Aurora armbågade Eddie lite i sidan och vinkade med ögonbrynen.
"Okej, tack", sa tjejen och blåste en stor rosa bubbla
22 aug, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Eddie himlade med ögonen mot Aurora. Men hon var riktigt snygg.
"Haru fått numret på ditt skåp än?" frågade han och gick in byggnaden. 22 aug, 2015 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen