Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ian
"Så går de när man spränger en militärförläggning i luften!" Sade jag och log samtidigt som jag drog upp en pistol ur en innerficka.
"De är bara en fjärdedel, resten är sprängda!" sade jag.

21 aug, 2015 17:52

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
Jag står där, och gapar, lite halvdumt. "Men för i helvette, skaffa fram en dator, någon!!" Skriker jag, mest på skämt. "Men seriöst, kan du mörda de där robotarna, med en dator, eller ska jag springa ut igen, och mörda alla?" Säger jag kaxigt, medans jag drar fram kastknivarna ur fickorna på underarmarna.

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


Ian
"Ta det lugnt!" Säger jag och trycker på en knapp på min handdator.

21 aug, 2015 18:16

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
Med ett knapptryck spränger Ian hela robotarmen. "Hur i HELVETTE gjorde du det där?!

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:20

Borttagen

Avatar


Ian
"Enkelt, aktivera laserkanonerna omvänt!" Sade jag glatt.

21 aug, 2015 18:23

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
"Du kanske inte är så dum som jag trodde! Du måste ha en ganska hög plats i Hackers?"

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:39

Borttagen

Avatar


Ian
"Högsta ledaren bland hackarna!" Sade jag lite kaxigt.
"Vilken grad har du bland sökarna?" Frågade jag.

21 aug, 2015 18:54

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
"Jag vet inte vilka av de andra är. Det finns bara tjugo i varje land. Men jag ligger på högsta, eller näst högsta plats. Det ändras ganska ofta, och det var länge sen jag pratade med regeringen, du vet..." Svarar jag, lite mindre Kaxigt.

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


Ian
"Hur ska vi ta oss härifrån?" Frågade jag.

21 aug, 2015 19:06

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
"Springa, vad annars?" Svarar jag kaxigt.

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 19:15

1 2 3 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.