Harry Potter och den hårige krukmakaren
Forum > Harry Potter > Harry Potter och den hårige krukmakaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
sådär
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 16:50 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Tonkss: nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH Det är lite tråkigt när det pratar snuskiga saker om HP
30 nov, 2011 17:02 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Har inte sett den.*
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:10 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonkss: nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH föromlämpar??? detta är ju bara roligt, detta har inget illa ment mot Harry Potter! Jo, men dem är ju inte så seriösa... jag veinte, jag gillar inte parodier bara... :' Skrivet av joel9324: Skrivet av Tonkss: nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH Det är lite tråkigt när det pratar snuskiga saker om HP THIS. En av anledningarna jag inte gillar den (jag har sett den).. :>
30 nov, 2011 17:14 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
HATAR SAKER SOM FÖROLÄMPAR HARRY POTTER.
Så jag tror nog inte jag skulle gilla den... jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Hahaha, bästa parodin ever. ♥
30 nov, 2011 17:24 |
|
Ida S
Lärare |
Jag älskar dem omg Harry Potter och den hårige krukmakaren är min religion <'3333
Jag kan citera hela första filmen utantill *stolt* ...usch vad nördigt, men sant. Näst bästa svenska Harry Potter-parodierna som någonsin gjort. (Den bästa är Harry Potter och den vise Sten, men det hör inte hit.) "Vi har slagit ihjäl Neville." "we live together, and harry does all the cooking." 30 nov, 2011 17:42 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Ida S: Jag älskar dem omg Harry Potter och den hårige krukmakaren är min religion <'3333 Jag kan citera hela första filmen utantill *stolt* ...usch vad nördigt, men sant. Näst bästa svenska Harry Potter-parodierna som någonsin gjort. (Den bästa är Harry Potter och den vise Sten, men det hör inte hit.) "Vi har slagit ihjäl Neville." Asså i vissa tillfälle finns det någon som tycker exakt likadant. Det här är ett sånt tillfälle.
30 nov, 2011 18:00 |
|
vevve_puff
Elev |
den var ju såå kul
ron: ä vi kanske borde gömma liket.... harry: gör du det ron alla går hehe Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 nov, 2011 18:23 |
|
Twix
Elev |
ÄLSKA!
Favoriten #1: "Jag har varit och grävt lite grand. På kyrkogården. Välkomna till er första lektion i hemkunskap" 30 nov, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen