Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter och den hårige krukmakaren

Forum > Harry Potter > Harry Potter och den hårige krukmakaren

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


sådär

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 16:50

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Tonkss:
nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH


Det är lite tråkigt när det pratar snuskiga saker om HP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

30 nov, 2011 17:02

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar

+1


Har inte sett den.*

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:10

Tonkss
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonkss:
nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH

föromlämpar??? detta är ju bara roligt, detta har inget illa ment mot Harry Potter!

Jo, men dem är ju inte så seriösa... jag veinte, jag gillar inte parodier bara... :'

Skrivet av joel9324:
Skrivet av Tonkss:
nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH


Det är lite tråkigt när det pratar snuskiga saker om HP

THIS. En av anledningarna jag inte gillar den (jag har sett den).. :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

30 nov, 2011 17:14

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar

+1


HATAR SAKER SOM FÖROLÄMPAR HARRY POTTER.
Så jag tror nog inte jag skulle gilla den...

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:24

Borttagen

Avatar


Hahaha, bästa parodin ever. ♥

30 nov, 2011 17:24

Ida S
Lärare

Avatar


Jag älskar dem omg Harry Potter och den hårige krukmakaren är min religion <'3333

Jag kan citera hela första filmen utantill *stolt*
...usch vad nördigt, men sant.

Näst bästa svenska Harry Potter-parodierna som någonsin gjort. (Den bästa är Harry Potter och den vise Sten, men det hör inte hit.)

"Vi har slagit ihjäl Neville."

"we live together, and harry does all the cooking."

30 nov, 2011 17:42

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
Jag älskar dem omg Harry Potter och den hårige krukmakaren är min religion <'3333

Jag kan citera hela första filmen utantill *stolt*
...usch vad nördigt, men sant.

Näst bästa svenska Harry Potter-parodierna som någonsin gjort. (Den bästa är Harry Potter och den vise Sten, men det hör inte hit.)

"Vi har slagit ihjäl Neville."


Asså i vissa tillfälle finns det någon som tycker exakt likadant. Det här är ett sånt tillfälle.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

30 nov, 2011 18:00

vevve_puff
Elev

Avatar


den var ju såå kul

ron: ä vi kanske borde gömma liket....
harry: gör du det ron
alla går hehe

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

30 nov, 2011 18:23

Twix
Elev

Avatar


ÄLSKA!

Favoriten #1:
"Jag har varit och grävt lite grand. På kyrkogården. Välkomna till er första lektion i hemkunskap"



30 nov, 2011 19:08

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Harry Potter och den hårige krukmakaren

Du får inte svara på den här tråden.