Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Oki, här kommer mallen för min lilla ponny Hermone Puddlemere!
Namn: Cassanova Ras: Korsning Ålder: 16 Mankhöjd: 130 cm ( maxad B) Färg: Black med blå ögon Temperament: Pigg och ganska het, men snäll i alla lägen och skulle inte göra någon illa. Har heller aldrig kastat av en människa! Privatponny som lånas ut till ridskolan med jämna mellanrum. Kommer antagligen att säljas till ridskola när jag har vuxit ur henne ( vilket är väldigt snart). Speciella saker: Hon älskar att bli kliad bakom öronen! Så det var mallen för min lilla ponny! När ska vi börja rollspelet? Ska vi ha med Hogwarts?
20 aug, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneHäst: Oki, här kommer mallen för min lilla ponny Hermone Puddlemere! Namn: Cassanova Ras: Korsning Ålder: 16 Mankhöjd: 130 cm ( maxad B) Färg: Black med blå ögon Temperament: Pigg och ganska het, men snäll i alla lägen och skulle inte göra någon illa. Har heller aldrig kastat av en människa! Privatponny som lånas ut till ridskolan med jämna mellanrum. Kommer antagligen att säljas till ridskola när jag har vuxit ur henne ( vilket är väldigt snart). Speciella saker: Hon älskar att bli kliad bakom öronen! Så det var mallen för min lilla ponny! När ska vi börja rollspelet? Ska vi ha med Hogwarts? Bra! Han står i in Box 9! Har lagt in lite hästar på första sidan! Din kommmer där med! Hogwarts är inte med. Vill någon börja?? (Det går fortfarande att vara med!) 21 aug, 2015 07:34 |
|
Borttagen
|
Jag börjar!
Henny Jag stod och klappade Star. Han frustade . Han var fin. 21 aug, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag gick ner till stallet. Där stod en liten flicka. Det var lördagsmorgon, så det var bara jag och flickan här. "Ska du rida första nybörjarlektionen idag?" Frågade jag henne, eftersom jag inte sett henne här innan. 21 aug, 2015 17:44 |
|
Borttagen
|
Henny
" Ja. " sa jag och rådnade. 21 aug, 2015 17:46 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Jag stängde bildörren och gick upp till stallet. Mina ögon var rödsprängda av gråt eftersom mamma hade pratat med mig om att sälja Cassy (Cassanova). När jag kom upp till stallet står det en flicka framför Stars box. Hon verkar vara ny. Jag går fram till henne och hälsar.
21 aug, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag log mot tjejen. "Vad kul!" Sa jag. "Jag är Mell. Jag ska hålla i din lektion!" 21 aug, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Henny
" Hej." sa jag till tjejen som kommit. " Jag är Henny." 21 aug, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
Mell
"Hej Jessie! Är det OK att cassanova går lektion om en stund?" Frågade jag henne. 21 aug, 2015 17:50 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Jag hälsade på Mell också och presenterade mig för flickan som hette Henny. "Jag heter Jessie" sa jag och log mot henne. Sedan vände jag mig mot Mell igen. "Jag ska bara rida ut en kortis" sa jag och gick för att göra iordning Cassy.
21 aug, 2015 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen