Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med Sushi

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

1 2 3 4
Användare Inlägg
taggsvansen02
Elev

Avatar


Ok men ska de känna varandra?

11 aug, 2015 20:10

Borttagen

Avatar


ja det tycker jag

11 aug, 2015 20:10

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag med ska några vara ihop eller ska de bli det ?

11 aug, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


de blir nog ihop tror jag

11 aug, 2015 20:26

taggsvansen02
Elev

Avatar


oki

Alex~

Jag stod på tågstationen och tänkte se om jag kunde hitta någon av de andra innan jag klev på tåget, å andra sidan så kanske kupéerna skulle ta slut innan jag han på så jag kollade runt mig en sista gång och klev sedan på tåget. Jag släpade min tunga koffert genom vagnarna tills jag till slut hittade en kupé. Jag hade kommit väldigt tidigt, en timme för att vara mer precis och jag hoppades att detta skulle få mig att vara först så att jag kunde hitta en kupé. Medans jag väntade tittade jag ner på mina smutsiga röda converse skor och undrade var all lera om ifrån.

11 aug, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Dante

Jag suckade lite gran medans gick. Jag såg mot tåget & log.
Äntligen skulle jag få komma bort ifrån mitt tråkiga hem & till hogwarts. Jag gick in i tåget & såg mig efter en bra plats. Det var då jag såg Alex. Jag gick in i kupéern & satte ner min koffert.
"hej Alex det var ett tag sen" sa jag med ett leende.

11 aug, 2015 20:55

taggsvansen02
Elev

Avatar


Alex~

"Hej!" Sade jag glatt till Dan som precis kommit in i kupén.
Jag reste mig upp och kramade honom sedan satte jag mig ner igen.
"Så ur har ditt lov varit?" Frågade jag och log bredare.
"Han har fint hår" Tänkte jag men svarade snabbt mig själv:
"Vad faaaan var det där du har inte en crush på en av dina bästa vänner.

11 aug, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Dante


Jag log & satte sig ner mitt i mot Alex.
"Jag har haft det en aning okej antar jag. Mina föräldrar bråkar ganska ofta så det känns skönt att komma bort från dem ett tag" sa Jag
"Jag är glad att jag att kunna få prata med Alex i lugn & ro" tänkte jag.

11 aug, 2015 21:07

taggsvansen02
Elev

Avatar


Anja~

Som vanligt ar jag i tid till tåget men jag hade inte så mycket tid så jag skyndade mig på tåget och fick gå igenom flera vagnar tills jag hittade Dan och Alex sittandes i en av kupéerna.
"Hej!" Säger jag, öppnar dörren och hivar in min koffert.
Jag sätter mig bredvid Alex och kramar henne.

12 aug, 2015 10:17

Borttagen

Avatar


Dante
"Hej Anja hur har du haft det i sommar?" sa Jag & log lite grann. Det kändes konstigt då jag hade bara tjej kompisar. Men det gjorde mig inget. De var trevliga & roliga åh det var huvudsaken tyckte jag. Jag såg mig omkring efter Katie men såg henne inte.
"undrar om Katie har försovit sig igen" sa Jag en aning osäkert.

12 aug, 2015 10:21

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

Du får inte svara på den här tråden.