Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" jo det finns det. Vad ska jag göra där egentligen ?" Frågade Edwyn surt.

11 aug, 2015 19:14

Borttagen

Avatar


" Umgås med kusinerna " sa Ailwyn kort som svar.

11 aug, 2015 19:19

Borttagen

Avatar


Edwyn suckade frustrerat.
"låter väldigt kul" sa Edwyn ironiskt.
Edwyn såg ut igenom fönstret.

11 aug, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


" Ja det är trevligt att umgås med folk " sa Ailwyn allvarligt.

11 aug, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


" kanske det men Inte med kusinerna" sa Edwyn.
Edwyn suckade för sig själv. Nu hade han startat en diskussion igen med sin bror.

11 aug, 2015 19:25

Borttagen

Avatar


" Kusinerna är trevliga beroende på vilken kusin det är " sa Ailwyn envist.

11 aug, 2015 19:26

Borttagen

Avatar


"Kanske det men hälften av dem undviker jag heller" sa Edwyn allvarligt.

11 aug, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


" Aja gör jag också gärna " sa Ailwyn och såg upp i biltaket.

11 aug, 2015 19:29

Borttagen

Avatar


Edwyn suckade. Han log lite grann då det var åtminstone 3 timmars biltur. Så han fick ta det lugnt en stund iallafall.

11 aug, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


Ailwyn gillade inte att de skulle åka så långt det var tråkigt att bara sitta och göra ingenting i bilen han tittade ut genom bilfönstret och började kolla nummer på bilarna.

11 aug, 2015 19:33

1 2 3 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.