Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
" jo det finns det. Vad ska jag göra där egentligen ?" Frågade Edwyn surt.
11 aug, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
" Umgås med kusinerna " sa Ailwyn kort som svar.
11 aug, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
Edwyn suckade frustrerat.
"låter väldigt kul" sa Edwyn ironiskt.
Edwyn såg ut igenom fönstret.
11 aug, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
" Ja det är trevligt att umgås med folk " sa Ailwyn allvarligt.
11 aug, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
" kanske det men Inte med kusinerna" sa Edwyn.
Edwyn suckade för sig själv. Nu hade han startat en diskussion igen med sin bror.
11 aug, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
" Kusinerna är trevliga beroende på vilken kusin det är " sa Ailwyn envist.
11 aug, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
"Kanske det men hälften av dem undviker jag heller" sa Edwyn allvarligt.
11 aug, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
" Aja gör jag också gärna " sa Ailwyn och såg upp i biltaket.
11 aug, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Edwyn suckade. Han log lite grann då det var åtminstone 3 timmars biltur. Så han fick ta det lugnt en stund iallafall.
11 aug, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Ailwyn gillade inte att de skulle åka så långt det var tråkigt att bara sitta och göra ingenting i bilen han tittade ut genom bilfönstret och började kolla nummer på bilarna.
11 aug, 2015 19:33
|
Du får inte svara på den här tråden.