PRS med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Hmmm... Ska det vara lite fusk att Gallifrey e tillbaka så vi kan träffas där, eller bara ngn random stans? Spoiler för säsong 8, kommer inte ihåg om du sett den. X) Spoiler: Tryck här för att visa! Du menar sista på säsong 7 den har jag sett och två på 8an :p men vi kan säga att vi tar det där lilla fusket (hehe) börjar fu? Det var sista på säsong 8... DU LÄSTE INTE VA? Aja... Jag kan börja om inte du vill! www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Hmmm... Ska det vara lite fusk att Gallifrey e tillbaka så vi kan träffas där, eller bara ngn random stans? Spoiler för säsong 8, kommer inte ihåg om du sett den. X) Spoiler: Tryck här för att visa! Du menar sista på säsong 7 den har jag sett och två på 8an :p men vi kan säga att vi tar det där lilla fusket (hehe) börjar fu? Det var sista på säsong 8... DU LÄSTE INTE VA? Aja... Jag kan börja om inte du vill! *förrvirrad* men men jag kommer ändå glömma Spoliern innan jag når slutet *snyft, det kommer ta slut en dag* STARTA DU! 10 aug, 2015 22:26 |
|
Parva Fortemque
Elev |
10 aug, 2015 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Så vi kör på Gallifrey? Jupp, och jag kör som 11 10 aug, 2015 22:35 |
|
Parva Fortemque
Elev |
10 aug, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
I värstafall kan jag börja, rolla med en som var dålig på starter hon också... 10 aug, 2015 22:40 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: I värstafall kan jag börja, rolla med en som var dålig på starter hon också... Närå! Jag kan nog! www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: I värstafall kan jag börja, rolla med en som var dålig på starter hon också... Närå! Jag kan nog! Kör då! 11 aug, 2015 00:02 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kör då! Ofc! Och jag ska väl skriva i tredjeperson? Gör det iaf. Annars får jag ändra. Det stack i Ronishs fötter när hon gick på det vassa gruset som fanns på grusgången där hon parkerat sin TARDIS. Det var precis utanför hennes lilla stuga vid havet på Gallifrey. Himlen hade samma orangea färg som havet den speglade sig i. Den andra solen höll just på att gå upp, samtidigt som man såg den första vara påväg ner. Det blev aldrig natt på Gallifrey. Iallafall inte här. På andra ställen kunde det bli mörkt några minuter, men inte längre än så. Det var motsatsen till Trenzalore där det var evig natt. Hon stampade av lite smuts från fötterna och gick in i stugan. Väggarna var ljust rosa och golvet, gjort av ek. Taket var vitt och den gläsa möbleringen var i olika nyanser av röd. Allting tycktes smälta ihop i varandra. Färger lades i lager av andra färger och konturer smälte ihop och försvann. Just idag var allting perfekt! Vädret, stugan, gruset på gången, ja tillochmed mådde jorden bra! Planeten hon så ofta besökte. Såhär om våren var allt vackert där! Alla tidiga blommor och den underbara vårsolen! De glesa molnen där hade det för en gångs skull inte snöat ifrån. Hon hämtade sin bok och satte sig utanför sin TARDIS och började läsa försiktigt. www.kulturforeningennimbus.com 11 aug, 2015 00:17 |
|
Borttagen
|
(Jag kör jagperspekti v gillar det mest)
När TARDIS var parkerad klev jag sakta ut, ställde mig precis utanför dörren. Gallifrey och den vakra staden jag parkerat utanför, jag inte varit på sedan länge tillbaka. Jag börja sakta gå mot staden och njöt av att se alla barn som sprang och lekte, alla tidsherrar och tidskivnnor prata. Allt var perfekt. 11 aug, 2015 07:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen