Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Skrivet av Borttagen:
Kaylin
Parva Fortemque
JossiMarauder

Tack!
Mall:
Namn:Kaylin Winter
Ålder:15
Fandom(s) : Familj: Rafe, han är min pappa... 43 år! Min mamma dog i en bilolycka... Luke, som är min storebror... Nio månader äldre. Och så min uggla! Oboy! En maincoon, vid namn Catlas och en underbar fladdermus, som heter Flach!
Utseénde: långt, rödbrunt hår, som når midjan, ett par underbara, djupbruna ögon, och en massa fräknar över den perfekta näsan, och kindbenen.
Övrigt: Gillar (och är skicklig) på pilbåge, och Knivkastning, och har nästan bara toppbetyg! Självsäker, och intelligent, men kan dock råka bestämma för mycket över andra, men det är en vana. Oftast glad, men när stubinen väl brinner upp, så brakar självaste helvetet löst!

Du kan ta båda det är helt okej, min kommer ha typ 3...

Oki! Tant! (Det nya ordet för tack)

Go Fuck yourself you damn cereal

10 aug, 2015 23:06

Borttagen

Avatar


Jag är gärna med fast jag är inget proffs på att rolla ^^

Mall:
Namn: Gwendolyn Chaney
Ålder: snart 15
Fandom(s) : HP, Den unga eliten
Familj: Mamma, pappa, en new foundlandhund( Meja)
Utseende: Mörkt långt, lockigt hår, stora bruna ögon, lite mörkare hudton, höga kindben, långa ögonfransar.
Övrigt: Ser vid en första anblick ut som en rätt så obetydlig person, men hon har ovanliga styrkor som gör henne lik Adelina Amouteru från hennes fandom.

Hoppas att ni vill ha med mig

10 aug, 2015 23:31

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är gärna med fast jag är inget proffs på att rolla ^^

Mall:
Namn: Gwendolyn Chaney
Ålder: snart 15
Fandom(s) : HP, Den unga eliten
Familj: Mamma, pappa, en new foundlandhund( Meja)
Utseende: Mörkt långt, lockigt hår, stora bruna ögon, lite mörkare hudton, höga kindben, långa ögonfransar.
Övrigt: Ser vid en första anblick ut som en rätt så obetydlig person, men hon har ovanliga styrkor som gör henne lik Adelina Amouteru från hennes fandom.

Hoppas att ni vill ha med mig

Är det din första gång du rollar?

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

10 aug, 2015 23:35

Borttagen

Avatar


Halloj viktigt viktigt!
1: Wow! Jag trode inte att någon skulle tycka det var en bra idé, men har redan 3 mallar Tack ♥
2: imorgon åker jag och rider rätt tidigt, på efter middagen kan jag skriva min mall och skriva in era mallar, så imorgon eftermiddag.
Okej inte det viktigaste men ändå...
BYE så länge!

10 aug, 2015 23:35

Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Halloj viktigt viktigt!
1: Wow! Jag trode inte att någon skulle tycka det var en bra idé, men har redan 3 mallar Tack ♥
2: imorgon åker jag och rider rätt tidigt, på efter middagen kan jag skriva min mall och skriva in era mallar, så imorgon eftermiddag.
Okej inte det viktigaste men ändå...
BYE så länge!

Oki! Bra idé! BYE!

Go Fuck yourself you damn cereal

10 aug, 2015 23:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Halloj viktigt viktigt!
1: Wow! Jag trode inte att någon skulle tycka det var en bra idé, men har redan 3 mallar Tack ♥
2: imorgon åker jag och rider rätt tidigt, på efter middagen kan jag skriva min mall och skriva in era mallar, så imorgon eftermiddag.
Okej inte det viktigaste men ändå...
BYE så länge!

Vänta på mig!

11 aug, 2015 07:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Jag är gärna med fast jag är inget proffs på att rolla ^^

Mall:
Namn: Gwendolyn Chaney
Ålder: snart 15
Fandom(s) : HP, Den unga eliten
Familj: Mamma, pappa, en new foundlandhund( Meja)
Utseende: Mörkt långt, lockigt hår, stora bruna ögon, lite mörkare hudton, höga kindben, långa ögonfransar.
Övrigt: Ser vid en första anblick ut som en rätt så obetydlig person, men hon har ovanliga styrkor som gör henne lik Adelina Amouteru från hennes fandom.

Hoppas att ni vill ha med mig

Är det din första gång du rollar?


Rollade mycket för några år sen på Stallet.se men det är i princip glömt Men alltså jag vet ju hur man gör och så så jag hoppas att jag får var med

11 aug, 2015 08:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Jag är gärna med fast jag är inget proffs på att rolla ^^

Mall:
Namn: Gwendolyn Chaney
Ålder: snart 15
Fandom(s) : HP, Den unga eliten
Familj: Mamma, pappa, en new foundlandhund( Meja)
Utseende: Mörkt långt, lockigt hår, stora bruna ögon, lite mörkare hudton, höga kindben, långa ögonfransar.
Övrigt: Ser vid en första anblick ut som en rätt så obetydlig person, men hon har ovanliga styrkor som gör henne lik Adelina Amouteru från hennes fandom.

Hoppas att ni vill ha med mig

Är det din första gång du rollar?


Rollade mycket för några år sen på Stallet.se men det är i princip glömt Men alltså jag vet ju hur man gör och så så jag hoppas att jag får var med

Såklart du får vara med!!!

11 aug, 2015 08:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Jag är gärna med fast jag är inget proffs på att rolla ^^

Mall:
Namn: Gwendolyn Chaney
Ålder: snart 15
Fandom(s) : HP, Den unga eliten
Familj: Mamma, pappa, en new foundlandhund( Meja)
Utseende: Mörkt långt, lockigt hår, stora bruna ögon, lite mörkare hudton, höga kindben, långa ögonfransar.
Övrigt: Ser vid en första anblick ut som en rätt så obetydlig person, men hon har ovanliga styrkor som gör henne lik Adelina Amouteru från hennes fandom.

Hoppas att ni vill ha med mig

Är det din första gång du rollar?


Rollade mycket för några år sen på Stallet.se men det är i princip glömt Men alltså jag vet ju hur man gör och så så jag hoppas att jag får var med

Såklart du får vara med!!!


Tack så mycket!

11 aug, 2015 08:47

Borttagen

Avatar


Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

11 aug, 2015 09:14

1 2 3 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.