PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
Will
"Godmorgon Merry!" skrek jag och log.
5 aug, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
Merry
Jag sprnag fram och kramade om honom.
"Nja jag skulle intwe säga 'GOD' om jag ska vara ärlig", sa jag och log.
5 aug, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Will
"Jaha, varför inte?" Frågade jag glatt.
5 aug, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
Merry
"Juan retade mig lite bara", sa jag. "Iallafall, hur var din morgon?"
5 aug, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
Will
"Tja, Robin retas ju som vanligt men annars har den varit bra." Sade jag.
5 aug, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Merry
Jag log, allt var bra när man var med Will.
"Såå, vad sa vi göra?"
5 aug, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte. Jag har ju eftermiddagspasset. Har du några förslag?" Sade jag och log.
5 aug, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
"Nej..." Jag kollade omkring mig. "Gå hem till någon?"
5 aug, 2015 22:03
|
|
Borttagen
|
Will
"Visst!" Sade jag
"Nu är ju Robin inte hemma, så vi kan sticka hem till mig. " Sade jag till Merry och log brett.
5 aug, 2015 22:07
|
|
Borttagen
|
"Bra!" Sa jag och vi börja gå mot hans hus.
5 aug, 2015 22:08
|
Du får inte svara på den här tråden.