PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
((Visst! Men vad säljs där?))
"Hur går det med försäljningen i vår affär?" Frågade jag Nathalie..
10 aug, 2015 11:29
|
|
Borttagen
|
(( Vad vill du?))
" Ja, bra." sa jag.
10 aug, 2015 11:30
|
|
Borttagen
|
((Jag venne! Typ böcker?))
10 aug, 2015 11:35
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
När jag plockade upp The Daily propet såg jag lite snabbt på framsidan
Dödsätare har rymt ur azkeban var dagens rubrik.
"Inte bra." Sade jag tyst för mig själv.
10 aug, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
" Jag har något att berätta. " sa jag försiktigt.
10 aug, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
"Vad?" Frågade jag nyfiket.
10 aug, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
" Jo, jag är..." började jag försiktigt.
10 aug, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
" Gravid." sa jag och andades ut.
10 aug, 2015 21:18
|
Du får inte svara på den här tråden.