Prs med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"okej" sa jag.
Plötsligt öppnades dörren en gång till och in kom Lily. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig och såg Lily stå i dörröppningen.
"Hej", sa hon stelt, hon gillade inte direkt James. "Remus vi måste gå till perfektvagnen", sa hon och gick. Remus sucka och gick. PYTON! 4 aug, 2015 19:26 |
|
JossiMarauder
Elev |
James fluffade till håret.
"Hur var Sommarlovet för er då?" Fråagde han. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och kolla i golvet.
"Inte den bästa direkt", mumla jag. 4 aug, 2015 20:04 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Det var bra" sa jag. "Hur var era?"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
"Super, Sirius var hemma hos mig nästan hela lovet", sa James och log stort.
"Japp, bättre än att vara hemma, där var det piss", sa Sirius. "Så planer till i år? Hänger du med oss Clara eller inte?" jag rodna. "Ehm... Jag har andra jag sa vara med", mumlade jag 4 aug, 2015 21:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Ni då, Celiné och Lily?" Frågade Sirius.
Jag nickade. "Jag har ingen annan att vara med förutom Lils så jag det går bra" sa jag. Lily himlade med ögonen. "Okej jag är med då" sa Lily. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
Jag kolla förvånat upp.
"Jag trode du hatade dem Lily", sa jag häpet. Hon rykte på axlarna. 4 aug, 2015 22:09 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Man måste väl lära känna dom på djupet" sa Lily och skrattade.
Jag rycktes med och log lite. Hennes skratt smittade verkligen av sig. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 22:55 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Det är klart", mumlade jag och tänkte på Remus. 4 aug, 2015 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen