To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
"ska bli något att dricka?" frågade Servitören.
"jag tar ett stort glas Mjölk" sa Leticia.
Servitören skrev ner det & såg mot Alosia & Dacia.
31 jul, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
" Jag tar gärna fanta " sa Alosia
" Bara vanligt vatten med is tack " sa Dacia som bara drack vatten.
31 jul, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"som ni önskar" sa Servitören & gick iväg till köket.
"Det jag kommer visa er sen får ni inte berätta för någon. Bara mina bröder vet det & jag vill att ni också ska veta " sa Leticia med en låg ton till sina två vänner.
31 jul, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
" Jag svär på att jag kommer håla käften säger jag något om det så får du slå mig hur mycket du vill " sa Dacia lågt. Alosia höll också hemligheter
" Vänner säger att jag är en hemlig dagbok de kan prata om vad som hellst med mig och de litar på mig att jag håller tyst " sa Alosia lågt.
31 jul, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
"det gör mig riktigt glad. För det jag kommer visa & förklara sen är inte normalt" sa Leticia.
31 jul, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Alosia och log
" Så länge det inte är spöken inblandat så är jag nöjd och kommer vara lugn " sa Dacia lågt. Hon var livrädd för spöken skräck och ja allt sånt. Så hon kunde inte se på skräckfilmer ensam eller knappt med vänner.
31 jul, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Efter några minuter kom Servitören tillbaka & gav tjejerna deras mat & deras drickor.
"hoppas det smackar" sa Servitören & gick iväg.
Leticia log.
" ja då är det väl bara att hugga in" sa Leticia & tog upp en gaffel. Hon hällde den varma köttgrytan i sin skål med ris & började att ta en tugga.
"wow den är väldigt stark" sa Leticia med sin överraskande ton.
31 jul, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
Alosia log hon skärde lite i kyckligen för att kontrollera så den var välstekt hon log sen och började äta. Dacia började långsamt äta hon var tveksam om uppläget i skålen motiverade henne att äta. visst sallad var ju i en enda röra men den här röran var enligt henne halvfin.
31 jul, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Leticia log medans hon åt.
" så vad har ni gjort idag förutom att äta lunch med mig?" frågade Leticia lite nyfiket. Hon tog en till tugga av köttgrytan & riset.
31 jul, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
" Ja jag har haft teater lektioner i skolan " sa Alosia som gick på teaterlinjen på gymnasiet.
" Jag har eh haft familjebekymmer " sa Dacia lågt.
31 jul, 2015 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.