Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"ska bli något att dricka?" frågade Servitören.
"jag tar ett stort glas Mjölk" sa Leticia.
Servitören skrev ner det & såg mot Alosia & Dacia.

31 jul, 2015 21:41

Borttagen

Avatar


" Jag tar gärna fanta " sa Alosia
" Bara vanligt vatten med is tack " sa Dacia som bara drack vatten.

31 jul, 2015 21:42

Borttagen

Avatar


"som ni önskar" sa Servitören & gick iväg till köket.
"Det jag kommer visa er sen får ni inte berätta för någon. Bara mina bröder vet det & jag vill att ni också ska veta " sa Leticia med en låg ton till sina två vänner.

31 jul, 2015 21:44

Borttagen

Avatar


" Jag svär på att jag kommer håla käften säger jag något om det så får du slå mig hur mycket du vill " sa Dacia lågt. Alosia höll också hemligheter
" Vänner säger att jag är en hemlig dagbok de kan prata om vad som hellst med mig och de litar på mig att jag håller tyst " sa Alosia lågt.

31 jul, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


"det gör mig riktigt glad. För det jag kommer visa & förklara sen är inte normalt" sa Leticia.

31 jul, 2015 21:49

Borttagen

Avatar


" Okej " sa Alosia och log
" Så länge det inte är spöken inblandat så är jag nöjd och kommer vara lugn " sa Dacia lågt. Hon var livrädd för spöken skräck och ja allt sånt. Så hon kunde inte se på skräckfilmer ensam eller knappt med vänner.

31 jul, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Efter några minuter kom Servitören tillbaka & gav tjejerna deras mat & deras drickor.
"hoppas det smackar" sa Servitören & gick iväg.
Leticia log.
" ja då är det väl bara att hugga in" sa Leticia & tog upp en gaffel. Hon hällde den varma köttgrytan i sin skål med ris & började att ta en tugga.
"wow den är väldigt stark" sa Leticia med sin överraskande ton.

31 jul, 2015 21:58

Borttagen

Avatar


Alosia log hon skärde lite i kyckligen för att kontrollera så den var välstekt hon log sen och började äta. Dacia började långsamt äta hon var tveksam om uppläget i skålen motiverade henne att äta. visst sallad var ju i en enda röra men den här röran var enligt henne halvfin.

31 jul, 2015 21:59

Borttagen

Avatar


Leticia log medans hon åt.
" så vad har ni gjort idag förutom att äta lunch med mig?" frågade Leticia lite nyfiket. Hon tog en till tugga av köttgrytan & riset.

31 jul, 2015 22:02

Borttagen

Avatar


" Ja jag har haft teater lektioner i skolan " sa Alosia som gick på teaterlinjen på gymnasiet.
" Jag har eh haft familjebekymmer " sa Dacia lågt.

31 jul, 2015 22:03

1 2 3 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.