PRS Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
29 jul, 2015 15:20 |
|
Lele
Elev |
29 jul, 2015 15:21 |
|
Holytail
Elev |
29 jul, 2015 15:22 |
|
Lele
Elev |
Ok.
Mina föräldrar skjutsade mig till kings cross. Jag gick ur bilen och tog fram min koffert ur bakluckan på bilen. "Ska vi följa med dig till perrongen?" frågar mamma. "Nej tack" svarar jag. Jag gick till perrongen och gick på tåget. Jag satte mig i en ledig kupé. Tåget började rulla. Efter ett tag så kom James, Sirius, Remus och Peter in i kupén. "Var har ni varit?" frågar jag. "James har bjudit ut Lily" svarar Sirius. "Terminen har inte börjat än och du vet inte när vi ska till hogsmead men du bjuder ändå ut henne" säger jag. "Ja" säger James. Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 jul, 2015 15:28 |
|
Holytail
Elev |
Jag suckade.
"Hejdå..." Sa jag tyst till mina föräldrar och skyndade in genom muren. Efter ett tag så gick jag in i tåget. Efter en stund senare hittade jag bara en kupé med fem personer i. Jag tog min röda panda i famnen och gick in.
29 jul, 2015 15:36 |
|
Lele
Elev |
Remus, Sirius, James och Peter pratade om vad dom skulle göra med snorgäsen nästa gång. Sedan kom det en tjej. "Hej" sa jag.
*är det okej om jag är prefekt?* Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 jul, 2015 17:09 |
|
Holytail
Elev |
*Remus är detx) Men okej!*
"Ehm...... Får jag sitta här?" Frågade jag James och log samtidigt mot den okända pojken.
29 jul, 2015 18:16 |
|
Lele
Elev |
*vet det var därför jag frågade*
"Självklart" sa James. Remus hade tagit fram en bok. Han tittade upp från den och mötte tjejen som nyss kommitts ögon. Remus rodnade och tittade snabbt ner i sin bok igen. Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 jul, 2015 18:27 |
|
Holytail
Elev |
"Hej Remus!" Sa jag blygt men satte igång att prata quidditch.
"James.... Du måste hitta BRA quidditchspelare i år! Förra året var värst!" *spelar Slagman om det är okej!*
29 jul, 2015 18:31 |
|
Lele
Elev |
James och tjejen började prata om quidditch. "Jag tror att jag ska söka iår" sa jag.
*det är okej. Får jag vara jagare då?* Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 jul, 2015 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen